ПР-ът на ПР-а. Или тайните на невидимата личност зад голямата звезда или бранд
Изминало събитие
Дата:
12 март 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "ПР-ът на ПР-а. Или тайните на невидимата личност зад голямата звезда или бранд", който ще се проведе нa 12 март 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Inspiration на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Цвети Георгиева.
За семинара
На теория PR-ът на една компания организира и води публичните комуникации. На практика подава за печат визитките на шефа. На теория PR-ът пише вълнуващ и завладяващ текст, резултат от негови дълбоки проучвания, сондиране на обществено мнение и доза авторски талант. На практика всичко се набира на клавиатурата набързо, в последния момент, като, за да е доволен поръчителят, марката или името му се споменават поне три пъти на два реда. На теория PR-ът винаги е бекстейдж. Ненатрапчиво следи събитието да протича без проблеми по старателно начертан план. На практика нищо такова не се случва. PR-ът е в центъра на всеки купон, защото веднъж се живее, а и колкото повече хора го познават, толкова повече клиенти ще го потърсят. Къде се сблъскват теория и практика и защо в България не всеки PR експерт може да е Рей Донован, може би ще разберете в семинара на 12 март. На теория всичко е в университета. На практика в модерната всекидневна джунгла на БЕК – бързина, ефективност и… едно загадъчно К, което ще се разплете в деня на семинара.
За лекторите
Цвети Георгиева
Цвети е управляващ партньор в Directo Agency и част от PR екипа на Oberon Radio Max. С 20-годишен опит в плаващите пясъци на журналистиката, тя преминава през желязната школа на Дарик Радио, твърдата преса на вестник „Преса“ и кошмара от ранното ставане за сутрешен блок в Радио Fresh! От пет години стабилно копае в златната мина на PR-a, за да разбере, че в България всеки има лично и различно мнение и за него. Своето тя споделя в PR кампании и тематични събития, пръснати разнородно: от най-голямата среща на магьосници и илюзионисти на Балканите, през уникални музикални събития, до представянето на най-мощния български моден бранд.