Growth Hacking Marketing
Изминало събитие
Дата:
10 февруари 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Growth Hacking Marketing", който ще се проведе нa 10 февруари 2020 г. (понеделник) от 19:00 часа в зала Experience на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Катя Сотирова.
За семинара
Изцяло нов поглед, радикален подход за маркетиране на технологични продукти, чрез бързо навлизане в пазарни сегменти с експериментални инструменти. Концепция приложима към стартиращи бизнеси, Интернет базирани продукти, високи технологии и съкращаваща дългите пазарни цикли, наложени от индустриалния маркетинг.
Иновативна стратегия за маркетиране на скалируеми продукти чрез бързи експерименти през различни пазарни канали, с цел идентифициране на най-подходящия за постигане на растеж.
Стратегията "Growth hacking" (Пробивен пазарен растеж) се фокусира върху:
- Създаване на уникален продукт и пазарно тестване, в глобална среда;
- Ясно и прецизно дефиниране на целеви групи – игнориране на масовия подход за комуникация;
- Използване на креативни инструменти за трансформиране на клиентите в дистрибутори на марката;
- Маркетинг с минимален бюджет, базиран изцяло на скоростта и метриките на новите технологии.
Иновативна стратегия за маркетиране на скалируеми продукти чрез бързи експерименти през различни пазарни канали, с цел идентифициране на най-подходящия за постигане на растеж.
Стратегията "Growth hacking" (Пробивен пазарен растеж) се фокусира върху:
- Създаване на уникален продукт и пазарно тестване, в глобална среда;
- Ясно и прецизно дефиниране на целеви групи – игнориране на масовия подход за комуникация;
- Използване на креативни инструменти за трансформиране на клиентите в дистрибутори на марката;
- Маркетинг с минимален бюджет, базиран изцяло на скоростта и метриките на новите технологии.
За лекторите
Катя Сотирова
Катя има широк спектър от дигитални маркетингови познания и опит в различни бизнес сфери.
С академични квалификации от Икономически Университет, Варна - Бакалавър по Статистика, IBS - Магистър по Дигитален маркетинг, City University Seattle - Магистър по Бизнес Администрация и IBS - Докторант по Икономика, със специфични интереси към Big Data анализ и сертификати от Google Ads, Google Analytics, Google Digital Sales;
Тя е и лицензиран обучител по дигитални компетенции към Националната Агенция по заетостта.
Разнообразието от експертизи, академичен и практичен опит, изцяло създаден в сферата на дигиталното маркетиране на продукти и услуги, през последните 13 години, както и дългосрочна практика в създаване и развитие на онлайн магазини и решения за електронна търговия, създават ползотворна комбинация от теоретични познания и практични умения, от каквато експертност се нуждае всеки развиващ се бизнес.
Катя е работила по разнообразни SAAS и PAAS проекти, с конкретна консултантска ориентация: Маркетинг консултант за Chevrolet – Virtual CRM център в България; Уеб стратег за CEO Club Bulgaria и CEO Angels Club (Angel Investment Club for tech startups), Бизнес стратег и маркетингов консултант за резултатно ориентирани здравни услуги, бизнес софтуер, производители на козметика, храни и модни продукти, както и много други.
Освен това, развива и собствена рекламна агенция Иноватория, от 2006 г, а от 2010 г. изцяло предлага услуги по дигитален маркетинг и реклама.
С академични квалификации от Икономически Университет, Варна - Бакалавър по Статистика, IBS - Магистър по Дигитален маркетинг, City University Seattle - Магистър по Бизнес Администрация и IBS - Докторант по Икономика, със специфични интереси към Big Data анализ и сертификати от Google Ads, Google Analytics, Google Digital Sales;
Тя е и лицензиран обучител по дигитални компетенции към Националната Агенция по заетостта.
Разнообразието от експертизи, академичен и практичен опит, изцяло създаден в сферата на дигиталното маркетиране на продукти и услуги, през последните 13 години, както и дългосрочна практика в създаване и развитие на онлайн магазини и решения за електронна търговия, създават ползотворна комбинация от теоретични познания и практични умения, от каквато експертност се нуждае всеки развиващ се бизнес.
Катя е работила по разнообразни SAAS и PAAS проекти, с конкретна консултантска ориентация: Маркетинг консултант за Chevrolet – Virtual CRM център в България; Уеб стратег за CEO Club Bulgaria и CEO Angels Club (Angel Investment Club for tech startups), Бизнес стратег и маркетингов консултант за резултатно ориентирани здравни услуги, бизнес софтуер, производители на козметика, храни и модни продукти, както и много други.
Освен това, развива и собствена рекламна агенция Иноватория, от 2006 г, а от 2010 г. изцяло предлага услуги по дигитален маркетинг и реклама.