Дигитален Маркетинг за Хотели - SoftUni Digital
Loading...

Дигитален Маркетинг за Хотели

Изминало събитие
Дата:
16 януари 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Дигитален Маркетинг за Хотели", който ще се проведе нa 16 януари 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Knowledge на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Катя Сотирова.
За семинара
Дигитален маркетинг за хотели е обучение чиито фокус разкрива основни направления на дигиталния маркетинг в сфера туризъм, критични ситуации при управлението на хотели и места за настаняване. 
Темите, които ще бъдат засегнати:
1. Създаване на дигитална маркетингова стратегия за хотел.
2. Топ приоритети в хотелския дигитален маркетинг.
3. Продажби на резервации – фокус в хотелския дигитален маркетинг.
4. Потребителско преживяване при резервации на хотел.
5. Практични аспекти:
- Web design, потребителски интерфейс и потребителско преживяване;
- Платена Интернет реклама при търсене – Google AdWords – Ретаргетинг, Дисплей реклама; 
- SEO – оптимизация за търсещи машини – подобрено присъствие в органични резултати;
- PR -  Директории за пътешествия; 
- Маркетинг на съдържанието – BLOG и новини;
- Маркетинг в социалните медии; 
- Използване на резервационни платформи (Booking.com, AirBnB, TripAdvisor);
- Използване на резервационни агрегатори (Booking Channel Manager) – автоматизирани публикации; 
- Публикации на оферти в сайтове за отстъпки;  
- Използване на алтернативни комуникационни решения – Viber, Web chats - Zopim, Intercom;
- Email Marketing - автоматизация; 
- Оптимизация на конверсиите;
- Мониторинг и анализ на резултатите.
6. Как да удължим сезона и резервациите в нашия хотел – стратегии за пробивен пазарен растеж.
7. Fusion Marketing – съвместни продажби с релевантни услуги.
8. Видео маркетинг.
9. Успешни практики.
За лекторите
Катя Сотирова
Катя има широк спектър от дигитални маркетингови познания и опит в различни бизнес сфери. С академични квалификации от Икономически Университет, Варна - Бакалавър по Статистика, IBS - Магистър по Дигитален маркетинг, City University Seattle - Магистър по Бизнес Администрация и IBS - Докторант по Икономика, със специфични интереси към Big Data анализ и сертификати от Google Ads, Google Analytics, Google Digital Sales. Тя е и лицензиран обучител по дигитални компетенции към Националната Агенция по заетостта. Разнообразието от експертизи, академичен и практичен опит, изцяло създаден в сферата на дигиталното маркетиране на продукти и услуги, през последните 13 години, както и дългосрочна практика в създаване и развитие на онлайн магазини и решения за електронна търговия, създават ползотворна комбинация от теоретични познания и практични умения, от каквато експертност се нуждае всеки развиващ се бизнес. Катя е работила по разнообразни SAAS и PAAS проекти, с конкретна консултантска ориентация: Маркетинг консултант за  Chevrolet – Virtual CRM център в България; Уеб стратег за CEO Club Bulgaria и CEO Angels Club (Angel Investment Club for tech startups), Бизнес стратег и маркетингов консултант за резултатно ориентирани здравни услуги, бизнес софтуер, производители на козметика, храни и модни продукти, както и много други. Катя развива и собствена рекламна агенция Иноватория, от 2006 г., а от 2010 изцяло услуги по дигитален маркетинг и реклама. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.