Продуктът – от маркетингова стратегия до изпълнение на пазара - SoftUni Digital
Loading...

Продуктът – от маркетингова стратегия до изпълнение на пазара

Изминало събитие
Дата:
20 ноември 2019
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Продуктът от маркетингова стратегия до изпълнение на пазара", който ще се проведе нa 20 ноември 2019 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Creative на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектори са Жулиета Димова и Маринела Караманова.
За семинара
Експерти от екипа на Кока–Кола ХБК България ще разкажат повече за това как маркетинговите идеи се превръщат в реалност през призмата и опита на една глобална компания.
Жулиета Димова и Маринела Караманова ще разгледат основни аспекти от работата си, отделяйки внимание на:
• Планиране на маркетингови проекти по канали за реализация на пазара
• Реализиране на пазарната стратегия по канали
За лекторите
Жулиета Димова и Маринела Караманова
Жулиета и Маринела отговарят за стратегическото развитие в среден и дългосрочен план на марките на Кока-Кола ХБК България в категориите газирани и негазирани безалкохолни напитки - част от 24/7 портфолиото на компанията. Те изготвят годишен маркетингов бизнес план, разработват силен календар, управляват безалкохолното портфолио на компанията и идентифицират бизнес възможности за неговото развитие.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.