5 тайни за наистина добрите Facebook Реклами
Когато стане въпрос за Facebook реклама всички (специалисти) сме готови да раздаваме безброй съвети за това кое работи и кое не. Нека ви споделя един магически трик – никога „не настъпвайте“ специалист с нещо от типа „Всеки може да прави реклама във Facebook!“. Това си е чиста проба провокация и ви гарантирам, че освен без съвет можете да се окажете и без експерт.
Не ви препоръчвам и да използвате въпроси от сорта „Колко пари трябва да изхарча, за да постигна успех?“ или „Колко души мога да спечеля за клиенти, ако харча по долар на ден“? Всъщност, ако искате да разкриете тайната на това – защо специалистите се дразнят на подобни питанки и все пак не сте боси по отношение на рекламата, силно ви препоръчвам да се включите в обучението „Facebook Advertising Masterclass“ с лектора Бисер Вълов.
Позволете ми да ви загатна за само част от темите, в които ще станете по-добри в края на курса:
Ще разберете защо въпросите не работят, а на почит са тестовете
Facebook рекламата е изключително динамична – промените тук се случват, ако не ежеминутно или ежедневно, то със сигурност всеки месец. Ето защо вместо да се чудим и да задаваме въпроси – най-добре е да опитаме всичко ново – дали то е подходящо за нашия бизнес, работи ли за локацията, която таргетираме и уместно ли е за нашите клиенти.
Ще научите стойността на грешките
В онлайн пространството гафовете се „скриват“ трудно, а щетите често пъти струват доста скъпо – клиенти, които се отказват от нашия бизнес, бюджет, който е необратимо загубен или гаф, който ще се носи във времето „от група на група“.
Ще се започнете да „откривате“ своите потенциални потребители
Как ви се струва да насочите реклама за ноктопластика само към мъжка аудитория? Нека майтапите започнат сега! Истината е, че не е достатъчно да познавате добре настоящите си клиенти, но да успявате да прогнозирате как ще изглеждат те в бъдеще. Какво ги вълнува, на каква възраст са, кои са любимите им събития и т.н.
Ще подобрите своя онлайн изказ
Да, лесно е да говорим, малко по-трудно е да го напишем, но се изисква истинска виртуозност да съберем всичко, което имаме да кажем в няколко реда – така че да накараме хората да искат да прочетат още, приземявайки се директно на нашия сайт.
Ще се научите да управлявате своя дизайнер
Без майтап – ще си съставите списък от инструкции, пред който и най-независимия дизайнер ще се преклони. Ще давате цветови насоки, какви изображения искате, в какъв формат и точно колко и какъв текст да съдържат.
С други думи, ако искате дизайнерите да ви заобичат, да привлечете нови клиенти, да излезете от гаф класациите и да надминете и Хемингуей що се отнася до копирайт възможности – Бисер Вълов е вашият човек, а обучението „Facebook Advertising Masterclass“. Побързайте и запишете своето участие от ТУК.