5 тайни за наистина добрите Facebook Реклами - SoftUni Digital
Loading...

5 тайни за наистина добрите Facebook Реклами

5 тайни за наистина добрите Facebook Реклами

Когато стане въпрос за Facebook реклама всички (специалисти) сме готови да раздаваме безброй съвети за това кое работи и кое не. Нека ви споделя един магически трик – никога „не настъпвайте“ специалист с нещо от типа „Всеки може да прави реклама във Facebook!“. Това си е чиста проба провокация и ви гарантирам, че освен без съвет можете да се окажете и без експерт.


Не ви препоръчвам и да използвате въпроси от сорта „Колко пари трябва да изхарча, за да постигна успех?“ или „Колко души мога да спечеля за клиенти, ако харча по долар на ден“? Всъщност, ако искате да разкриете тайната на това – защо специалистите се дразнят на подобни питанки и все пак не сте боси по отношение на рекламата, силно ви препоръчвам да се включите в обучението „Facebook Advertising Masterclass“ с лектора Бисер Вълов.


Позволете ми да ви загатна за само част от темите, в които ще станете по-добри в края на курса:


Ще разберете защо въпросите не работят, а на почит са тестовете

Facebook рекламата е изключително динамична – промените тук се случват, ако не ежеминутно или ежедневно, то със сигурност всеки месец. Ето защо вместо да се чудим и да задаваме въпроси – най-добре е да опитаме всичко ново – дали то е подходящо за нашия бизнес, работи ли за локацията, която таргетираме и уместно ли е за нашите клиенти.


Ще научите стойността на грешките

В онлайн пространството гафовете се „скриват“ трудно, а щетите често пъти струват доста скъпо – клиенти, които се отказват от нашия бизнес, бюджет, който е необратимо загубен или гаф, който ще се носи във времето „от група на група“.


Ще се започнете да „откривате“ своите потенциални потребители

Как ви се струва да насочите реклама за ноктопластика само към мъжка аудитория? Нека майтапите започнат сега! Истината е, че не е достатъчно да познавате добре настоящите си клиенти, но да успявате да прогнозирате как ще изглеждат те в бъдеще. Какво ги вълнува, на каква възраст са, кои са любимите им събития и т.н.


Ще подобрите своя онлайн изказ

Да, лесно е да говорим, малко по-трудно е да го напишем, но се изисква истинска виртуозност да съберем всичко, което имаме да кажем в няколко реда – така че да накараме хората да искат да прочетат още, приземявайки се директно на нашия сайт.


Ще се научите да управлявате своя дизайнер

Без майтап – ще си съставите списък от инструкции, пред който и най-независимия дизайнер ще се преклони. Ще давате цветови насоки, какви изображения искате, в какъв формат и точно колко и какъв текст да съдържат.


С други думи, ако искате дизайнерите да ви заобичат, да привлечете нови клиенти, да излезете от гаф класациите и да надминете и Хемингуей що се отнася до копирайт възможности – Бисер Вълов е вашият човек, а обучението „Facebook Advertising Masterclass. Побързайте и запишете своето участие от ТУК.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.