Курс Digital PR - май 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Digital PR - май 2024

Начало Начало: 07 май 2024
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на PR стратегия
  • Анализ на целева аудитория
  • Брандинг и изграждане на бранд идентичност
  • Писане на прессъобщение
  • Организиране на PR кампания
  • Популяризиране на PR кампания
  • Мониторинг на медии и работа с журналисти
  • Публично говорене
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на PR

    • Какво е PR?;
    • Какво е дигитален PR?;
    • Видове PR;
    • Черен PR;
    • Кратка (интересна и емблематична) история на PR и най-важните личности;
    • Разлики между PR, реклама и маркетинг;
    • PR vs. журналистика;
    • Професията PR днес.

    Дата: 7 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • PR стратегии и техники

    • Основни постулати - пирамида на Маслоу, фуния на продажбите, пропаганда и имидж;
    • Изграждане на онлайн присъствие и неговото значение за PR - основни канали;
    • Owned media vs. earned media vs. paid media;
    • Основни техники за дигитален PR;
    • Черен PR - техники;
    • Гениални PR кампании, които промениха света.

    Дата: 9 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Брандинг

    • Бранд идентичност - какво представлява?;
    • Какво е брандингът?;
    • Личен бранд и корпоративен бранд - разлики;
    • Определяне на целева аудитория и позициониране на бранда;
    • Бранд архетипи - примери;
    • “Глас на марката” - примери;
    • Психология на цветовете;
    • Съвети за управление на на дигиталното присъстиве спрямо гласа на марката и бранд идентичността.

    Дата: 14 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитално присъствие

    • Дигитално присъствие и репутация на бранда;
    • Защо трябва брандът да е онлайн? Дигитални канали;
    • Уебсайт - съвети за модерно и представително присъствие;
    • SEO или как брандът да бъде откриваем при търсене?;
    • Социални мрежи - съвети за позициониране в социалните мрежи и популяризиране;
    • Как може да се открои един "лидер на мнение" и значим бранд онлайн?;
    • Работа с общности и групи онлайн;
    • Инфлуенсъри - съвети при работа с "лидери на мнение";
    • Как се следи и анализир аудиторията онлайн?

    Дата: 16 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • PR кампания и прессъобщение

    • PR кампания - какво означава това?;
    • Видове PR кампании и успешни примери;
    • Какво съдържа обикновено една PR кампания?;
    • Стъпки за изготвяне на PR стратегия и комуникационна стратегия;
    • Прессъобщението - най-силното оръжие в PR;
    • Как се пише прессъобщение така, че то да бъде публикувано в медиите?;
    • Най-успешните PR кампании - какво може да се научи от тях?;

    Дата: 21 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Медии и отразяване

    • Отразяване в медиите - ползи;
    • Прессъобщения, гост публикации, платени материали, коментари и интервюта – прилики и разлики;
    • Как се откриват възможности за гост публикации?;
    • Как се откриват контакти на медии?;
    • Как да се комуникира с журналисти?;
    • Как да се разпространи новина до медиите така, че тя да бъде отразена?;
    • SEO и PR - защо са най-добри приятели?;
    • Мониторинг на медии, социално слушане и метрики за успех.

    Дата: 23 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит: Демонстрация за създаване на PR кампания

    • Планиране и анализ на бранда;
    • Изграждане на стратегия;
    • Създаване прессъобщение;
    • Популяризиране;
    • Мониторинг.

    Дата: 28 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 8 и 9 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 8 юни до 23:30 часа на 9 юни.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 30 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 29 и 30 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 29 юни до 23:30 часа на 30 юни.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всеки, който има интерес към PR, комуникационните науки и дигиталния маркетинг. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 5 май. Обучението стартира на 7 май 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 8 юни и 9 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение

100 лв. до 16 май 2024 г.
200 лв. от 17 май до 28 май 2024 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 16 май).

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е комуникационен експерт и CEO на маркетинг агенция Zahara Consult. Тя отговаря за PR и маркетинг стратегиите на едни от най-големите международни компании. Притежава бакалавърска степен по "Връзки с обществеността" в СУ "Св. Климент Охридски". Опитът ѝ включва работа и "от двете страни на комуникационното поле" - както като PR, така и работа в най-големите български медии. Тя е започнала своето обучение в пиар отдела на bTV.

Digital PR - май 2024

Начало: 07 май 2024
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Digital PR - май 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.