За курса
Важна част от курса ще бъде връзката между PR и брандинга - как дигиталният PR допринася за изграждането на силна бранд идентичност и доверие сред аудиторията. Участниците ще се научат да разработват ефективни дигитални PR канали, да интегрират социалните мрежи в комуникационната стратегия и да работят с инфлуенсъри за максимално въздействие. Чрез анализ на реални PR кампании, практически упражнения и интерактивни задачи записалите се ще придобият ценни умения за създаванто на успешни комуникационни инициативи.
Курсът ще даде цялостна подготовка за работа в сферата на дигиталния пиар, като осигури знания и инструменти за управление на онлайн комуникацията и изграждане на позитивен обществен имидж в динамичната дигитална среда.
Умения, които ще придобиеш
-
Изграждане на PR стратегия
-
Анализиране на целева аудитория
-
Брандинг и изграждане на бранд идентичност
-
Писане на прессъобщение
-
Организиране на PR кампания
-
Популяризиране на PR кампания
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Основи на дигиталния PR
- 3. PR стратегии и тактики
- 4. PR и брандинг
- 5. Изграждане на дигитално присъствие
- 6. PR кампания
- 7. Традиционни медии и отразяване
- 8. Подготовка за изпит
- 9. Редовен изпит
- 10. Поправителен изпит