Програмата на курса е съсредоточена върху развиването на уменията за разказване на истории, които са ключови за успешния маркетинг и комуникация в съвременния медиен пейзаж. Участниците ще научат как да изграждат стратегически истории, които създават емоционална връзка с аудиторията и увеличават ангажираността към бранда. Освен това, курсът ще предостави възможности за практическо приложение на наученото, като по този начин ще помогне на участниците да усъвършенстват своите умения и да развият своя уникален стил в бранд сторителинга.
Brand Storytelling - март 2024
Програмата на курса е съсредоточена върху развиването на уменията за разказване на истории, които са ключови за успешния маркетинг и комуникация в съвременния медиен пейзаж. Участниците ще научат как да изграждат стратегически истории, които създават емоционална връзка с аудиторията и увеличават ангажираността към бранда. Освен това, курсът ще предостави възможности за практическо приложение на наученото, като по този начин ще помогне на участниците да усъвършенстват своите умения и да развият своя уникален стил в бранд сторителинга.
Умения, които ще придобиеш
- Идентифициране на герой, проблем и сюжет за маркетинг съдържание
- Работа с аудио, фото и видео съдържание
- Комбиниране на различни аудиовизуални елементи според сюжета
- Избор на подходящи форми при разказване на аудиовизуални истории
- Прилагане на драматургични техники при създаването на съдържание
- Интегриране на UGC съдържание в дигитални проекти
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Основи на сторителинг подхода в бранд комуникацията -
Основи на сторителинг подхода в бранд комуникацията
• Какво е сторителинг?;
• Какви видове сторителинг съществуват?;
• Как може да се представи бранд пред потребителите чрез разказване на истории?;
• Как да намерят герой, проблем и сюжет, за да представят техните услуги и продукти по по-анагажиращ начин?
Дата: 11 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Създаване на ангажираност на потребителите чрез интерактивност и имерсивност -
Създаване на ангажираност на потребителите чрез интерактивност и имерсивност
• Как курсистите ще могат да постигнат ангажираност в социалните мрежи и сайта им?;
• Измерване на ангажираността;
• Видове интерактивно съдържание и тяхното въздействие върху аудиторията;
• Практики за създаване на имерсивно бранд съдържание.
Дата: 13 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Мултимедийно съдържание в сторителинга -
Мултимедийно съдържание в сторителинга
• Мултимедийно съдържание като инструмент за увеличаване на ангажираността;
• Звук, визуални образи и графика в създаването на бранд съдържание;
• Намиране на правилни изразни средства за бранд сторителинг;
• Големи и малки формати в мултимедийния сторителинг.
Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Мултимедийни проекти за социалните мрежи -
Мултимедийни проекти за социалните мрежи
• Малки мултимедийни формати за социалните мрежи, които може да се използват в бранд сторителинга;
• Практики за създаване на подобно съдържание;
• Добри практики в бранд сторителнига в Instagram, Facebook, TikTok и Youtube.
Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Cъздаване на големи сторителинг проекти -
Cъздаване на големи сторителинг проекти
• Големи мултимедийни проекти като формат в бранд сторителинга;
• Добри практики сред големите и млаките брандове в създаване на така наречените Digital longform проекти;
• Инструментариум за създаване на Digital longform.
Дата: 25 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Използване на UGC в мултимедийния сторителинг -
Използване на UGC в мултимедийния сторителинг
• Как потребителското съдържание може да се интегрира в бранд сторителинга?;
• Добри практики на UCG-интеграция сред големите и малките брандовe;
• Какви видове мултимедийно съдържание може да създава аудиторията?
Дата: 27 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Маркетинг чрез сторителинг формати за големи и малки брандове -
Маркетинг чрез сторителинг формати за големи и малки брандове
• С какво сторитенгът е по-различен от други маркетинг стратегии?;
• Как да се използват различни сторителинг формати за големи и малки брандове?;
• Примери от успешни западни и български експерименти със съдържание;
• Изграждане на общност чрез сторителинг проекти.
Дата: 1 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Преговор на получената информация;
• Q&A сесия;
• Подробно обяснение от лектора за особеностите на проекта, който се предава за изпита.
Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 14 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 13 април до 23:30 часа на 14 април.Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 12 май до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 11 май до 23:30 часа на 12 май.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 9 март. Обучението стартира на 11 март 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 април и 14 април.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
190 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 18 март).
Диана Кулчицкая
Преподавател