Курс Google Analytics - юни 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics - юни 2024

Начало Начало: 10 юни 2024
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
  • Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
  • Работа с дименсии и метрики в GA4
  • Измерване на електронна търговия
  • Създаване и разбиране на отчети
  • Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в света на онлайн бизнеса

    • Какво представлява онлайн бизнеса?;
    • Основни типове онлайн бизнеси - eCommerce, B2B и B2C сайтове с цел събиране на лийдове и информационни сайтове;
    • Бизнес цели и количествени измерители, типично използвани в различните видове онлайн бизнеси.

    Дата: 10 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Въведение в WEB анализа

    • Какво са дименсии и метрики и какво показват?;
    • Как може да се използват за оценка на KPIs на различните типове онлайн бизнеси?;
    • Практически примери за използване на данните за анализ на маркетинг и бизнес цели.

    Дата: 12 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Инструменти за измерване

    • От сървърните логове към изкуствения интелект. Исторически преглед на възникването и развитието на WEB анализа;
    • Платформи за събиране и анализ на WEB данни;
    • GA4 - основен инструмент за WEB анализ;
    • Първоначално конфигуриране на GA4 профила и свързване с други Google платформи.

    Дата: 21 юни (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Запознаване с GA4 - структура на данните и интерфейс

    • Каква е архитектурата на данни в GA4 и как може да се използва?;
    • Основни дименсии и метрики в GA4 и какво значат;
    • Автоматично събирани и препоръчвани събития. Параметри към събитията;
    • Запознаване с интерфейса на GA4 - преглед и обяснение на отделните менюта.

    Дата: 24 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на четими отчети в GA4

    • Настройване на Кey events (ex-Conversions) и как може да се използват?;
    • Създаване и промяна на събития;
    • Запознаване с възможностите за отчети на GA4 - вградени отчети и Explorations;
    • Създаване на отчети и разчитането им за B2B и B2C.

    Дата: 26 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на четими отчети в GA4 за eCommerce

    • Въведение в измерването на електронната търговия;
    • Специфични дименсии и метрики;
    • Отчети за електронна търговия - обяснение и използване;
    • Създаване на custom отчети за електронна търговия.

    Дата: 1 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Практическа работа в GA4

    • Работа в платформата на GA4.

    Дата: 3 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Интерпретиране на данни от рекламни платформи

    • Google Ads данни в GA4 - как се разчитат?;
    • Google Search Console и данните от нея в GA4 (органичен трафик);
    • Данни от други рекламни платформи - какво може да се направи, за да се появят в GA4 и как се разчитат?;
    • Как се сравняват данните в GA4 с тези от Meta и други платформи?

    Дата: 8 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • GA4: Разширени настройки и функционалности

    • Добавяне на пиксели и използване на Google Tag Manager;
    • Стратегия за създаване и използване на отчети - предварително подготвени Explorations, Google Sheets и Data API;
    • Как се презентират данни? - логика при презентиране, Explorations и Looker Studio отчети.

    Дата: 10 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 12 юли (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 20 юли до 23:30 часа на 21 юли.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 18 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 17 август до 23:30 часа на 18 август.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за всички, които имат интерес в разчитане и анализиране на данни от онлайн присъствието на бизнеса. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 юни. Обучението стартира на 10 юни 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 21 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 20 юли и 21 юли.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 21 юни).

Благовест Йорданов

Преподавател

Основател и управляващ съдружник в ID Consult – дигиталната агенция, фокусирана върху успеха на клиентите си.

Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.

Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.

Google Analytics - юни 2024

Начало: 10 юни 2024
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Google Analytics - юни 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.