За курса
Умения, които ще придобиеш
-
Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
-
Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
-
Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
-
Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
-
Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
-
Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
-
Създаване и персонализиране на отчети в GA4
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в GA: значение, създаване на профил и интеграция в уебсайт
- 3. Интерфейс на GA4: ключовите термини и показатели в маркетинга
- 4. Workshop: работа с данни и анализ в GA
- 5. Демонстрация: как се правят отчети и сегментации?
- 6. Workshop: автоматизиране на отчети с Google Data Studio
- 7. Подготовка за изпит
- 8. Редовен изпит
- 9. Поправителен изпит