За курса
Основната цел на обучението е да подготви курсистите за една от най-сложните платформи - GA4. Курсът ще започне с въведение за видовете онлайн бизнеси, техните типични цели и KPI, като участниците ще научат как може да ги анализират и изследват.
Също така за максимално добро разбиране на материята, обучението ще бъде представено на аудиторията на достъпно ниво, като няма да се използват технически термини. Участниците ще научат как става събирането на данни, какво са дименсии и метрики и архитектура на данни.
По време на лекциите активно ще бъде използван най-популярният безплатен инструмент за измерване - Google Analytics 4 (GA4). Ще се разгледа интерфейса на платформата в детайли и ще се обясни какво показват отделните елементи в него и как могат да се използват за оценка на представянето на сайта и рекламата.
Лекторът ще сподели своя опит за добрите практики при оценка и решаване на различни казуси с измерването и използването на данни.
Курсът ще е полезен за изграждането на основите в разбирането на участниците за начина на работа на електронната търговия/бизнес и оценката им.
Умения, които ще придобиеш
-
Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
-
Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
-
Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
-
Работа с дименсии и метрики в GA4
-
Измерване на електронна търговия
-
Създаване и разбиране на отчети
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Въведение в WEB анализа
- 3. Инструменти за измерване
- 4. Запознаване с GA4 - структура на данните и интерфейс
- 5. Създаване на четими отчети в GA4
- 6. Създаване на четими отчети в GA4 за eCommerce
- 7. Workshop
- 8. Интерпретиране на данни от рекламни платформи
- 9. Подготовка за изпит
- 10. GA4: Разширени настройки и функционалности
- 11. Редовен изпит
- 12. Поправителен изпит