Запознайте се със SoftUni Digital - SoftUni Digital
Loading...

Запознайте се със SoftUni Digital

avatar Георги Дуранкиев 3 минути
Запознайте се със SoftUni Digital

Иновацията трябва да е част от културата ви. Потребителите се променят по-бързо, отколкото ние и ако не сме в крачка с тях, ще имаме проблеми."
- Иан Шафър, основател на Deep Focus

След като интернет стана част от глобалната икономика, онлайн пространството стана мястото, където можете да представите, рекламирате и продавате своя продукт или услуга с пълен контрол над това колко ресурси влагате и получавате. Това, което може да ви попречи да се възползвате напълно от възможността да печелите чрез дигиталния маркетинг, е фактът, че средата е динамична – променя се непрестанно, изисква отдаденост и целеустременост и най-вече – много слабо засегната от днешните образователни институции. Всичко това е напът да се промени с Digital - цялостна програма по дигитален маркетинг!

Представяме ви първата по рода си шестмесечна програма, която ще ви даде всичко нужно, за да успеете в света на дигиталния маркетинг. Тя е разделена на седем модула:

  • Основи на дигиталния маркетинг – основните принципи на маркетинга, пречупени през призмата на възможностите на дигиталния маркетинг. Всеки един курсист, независимо от нивото си на знание, ще има какво ново да научи!
  • Content Marketing – Ще се запознаете с маркетинга чрез съдържание – най-устойчивият подход за промотиране, който не само продава, но и изгражда лоялна аудитория.
  • SEO – Ще се запознаете с процеса по оптимизация за търсачки чрез работа по реален проект с реални, измерими метрики. Освен това занятията ще съдържат и дълбока теоретична и техническа част.
  • Google AdWords - Обучението ще обхване всичко свързано с рекламирането в платформата на Google – AdWords. Мащабно и практически насочено ще преминете през всички видове реклами, налични в платформата – Search, Display & Video.
  • Social Media Marketing – Ще разгледате в детайли как работят всички социални платформи днес, наблягайки на най-влиятелната от тях – Ще се запознаете с това как да оптимизирате комуникацията в тях и как да ги използвате като ефективни канали за постигането на вашите бизнес цели.
  • E-Mail Marketing – Изцяло практически насочено, това обучение ще ви запознае с e-mail маркетинга като средство за реклама в реални ситуации от различни пазарни ниши и браншове.
  • Онлайн търговия – В този курс ще се запознаете с това как да планирате, изградите и поддържате онлайн магазини. Ще преминете не само през очевидното, но и всеки малък детайл като детайлите в дизайна, нивото на използваемост и други.

Всеки един от тези модули ще продължава един месец и ще бъде преподаван от доказал се експерт в областта:

Георги Малчев - управляващ съдружник в www.xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг. Само за 8 месеца от създаването си агенцията е спечелила конкурси за дигитална агенция на Toyota, Medix, Easycredit и други. Компанията има над 40 активни клиента, сред които Whirlpool, Jim Beam, Microsoft, Atama, Nestle, Escreo и други.

Василена Вълчанова - специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия.

Геннадий Воробьов - ръководител на онлайн маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Преподавател и съорганизатор на Digital Marketing курсове на Softuni, практикуващ онлайн маркетинг специалист с дългогодишен опит на български и международни пазари.

Мартин Войнов – един от малкото преподаватели в България, които са официално сертифицирани от Google. Работил е в едни от най-големите национални и световни брандове – Initiative Media Club, Interactvie Share, Starcom Mediavest.

Бисер Вълов - консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България.

Борил Богоев - е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 15 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, Интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане.

Димитър Савов - работи в сферата на онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец и дигиталния маркетинг на онлайн магазини в над 30 държави от 6 континента. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта.

Всеки един от водещите експерти, с които ще имате възможността да бъдете част от SoftUni Digital ще ви даде всичко това, което не можете да получите другаде – най-новите методи и техники за постигане на целите ви, задълбочени знания и информация за детайлите, които мнозина пропускат! Ще се запознавате с всички нововъведения и всяка една малка промяна в практиката, която може да стои между вас и успеха ви.

Пътят към постигането на целите ви никога не е бил толкова достъпен, колкото Digital го прави – станете част от нас още днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.