От модния подиум до дигиталния маркетинг: историята на Нора Шопова

Днес ще ти разкажа вдъхновяващата история на Нора Шопова – юрист по образование, модел и телевизионен водещ, която по време на майчинството си откри страстта си към дигиталния маркетинг и започна да работи с реални клиенти още преди да се върне на работа. Всичко това благодарение на знанията, които получи в програмата на SoftUni Digital.
Ако и ти искаш да направиш крачка към кариера в дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital.
От подиума и екрана към социалните мрежи и дигиталния свят
„Здравейте, аз съм Нора Шопова. Юрист по образование, вече и маркетолог. В момента съм по майчинство. Работя като модел и ТВ водещ, но откакто съм вкъщи с малкия и завърших програмата по дигитален маркетинг в СофтУни, работя с 4-ма клиенти, чиито социални мрежи развиваме успешно в последните 2 години.“
Връзката между телевизионния и дигиталния свят може да изглежда далечна, но Нора е доказателство, че когато имаш любознателност и желание да се учиш, преходът е напълно възможен – дори вдъхновяващ.
Един скрийншот, който доведе до ново начало
„Научих за СофтУни от моя близка, която ми изпрати скрийншот на платен пост за безплатния ви Marketing Basics курс. Поинтересувах се и се оказа, че около мен има много доволни от вашите курсове хора... Бях бременна и в болничен – период, в който прецених, че е идеално време да инвестирам в образованието си.“
Понякога една споделена публикация е достатъчна, за да отключи нещо голямо. В случая на Нора – нова посока в кариерата ѝ.
Отличничка в света на дигиталния маркетинг
„Завърших курсовете Marketing Basics & Fundamentals с отличие. След това записах Performance Marketing... Най-много съм удовлетворена от Fundamentals модулите. Лекциите бяха поднесени по любознателен начин.“
Нора подхожда с високи очаквания и критичен поглед, но откровено признава, че обученията ѝ дават нужната основа, за да започне реална работа с клиенти.
Ученето не е просто теория – то е навик, който води до резултати
„Научих, че сферата на дигиталния маркетинг е изключително динамична. Че трябва постоянно да бъда в крак с новостите и да не се пускам по течението. Също така разбрах, че тестването и трупането на опит вървят ръка за ръка.“
Нора открива, че ученето в маркетинга не приключва с последната лекция – това е процес, който изисква гъвкавост, готовност за експерименти и постоянство.
Реални клиенти, реални резултати, реална увереност
„Курсовете в СофтУни ми дадоха много знания, които в момента прилагам на практика. Станах по-уверена и започнах да горя в това, което правя... Разработвам социалните мрежи на 4 бизнеса и съм изключително горда от резултатите и удовлетвореността на клиентите си.“
За кратко време Нора не само усвоява нова професия, но започва да прилага знанията си в реални проекти. Това ѝ дава ценна практика и увереност – най-важната валута в света на дигиталния маркетинг.
Практическият подход прави разликата
„Много харесах менторите от програмата. Всеки един от тях беше част от корпоративния свят и подплатяваше теоретичната част с практическия си опит.“
Силата на обучението в SoftUni Digital се крие в реалния бизнес опит на преподавателите – не просто теория, а съвети от хора, които са на терен всеки ден.
Ученето е дългосрочна инвестиция
„Преследвайте мечтите си. Учете и се борете за тях. Знанието е най-добрата инвестиция в себе си след здравето!“
Ако и ти искаш да направиш първата крачка към нова кариера в дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital и отключи потенциала си – точно както направи Нора.