The Art of Content Marketing - три важни умения, които ще придобиете
Модулът The Art of Content Marketing се състои от 3 практически обучения, които са изцяло фокусирани върху най-добрите практики и стратегии за създаване на успешно съдържание - Content Marketing, Copywriting Secrets и Digital Video Marketing.
В следващите редове ще акцентираме върху три важни умения, които ще може да придобиете след успешно преминаване през модула.
Защо е важна маркетинговата стратегия за съдържанието? Едно нещо, което най-добрите маркетолози разбират е, че маркетингът е непрекъснато променяща се игра. Нищо не остава същото - очакванията на потребителите, маркетинговите тенденции, навлизането на нови технологии, културните промени. Нямате шанс да изпреварите конкуренцията без добре изградена контент маркетингова стратегия.
Това е едно от основните неща, които ще засегнем в курса по Content Marketing с Василена Вълчанова. Васи е Digital Strategist в Enhancv и специалист по маркетинг и комуникации с 11-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия.
В рамките на курса ще разгледаме как съдържанието може да влияе в различните етапи на бизнес-фунията и какви типове съдържание са подходящи за отделните фази от потребителската пътека. Ще ви покажем и детайлно процесът по планиране, създаване, дистрибуция и анализ на представянето на съдържанието.
В курса “Copywriting Secrets” към Василена Вълчанова ще се присъедини Ангел Искрев. Ангел е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB - най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция на 2017).
Той има над осем години опит в развитието на дигитални комуникационни решения. Преди да премине в guts&brаinsDDB е творчески дигитален директор в All Channels | Interaction, където заедно със страхотен екип от специалисти развива бранд комуникацията на "Крадецът на ябълки", който е отличен с три награди на IAB Mixx Awards 2016 в категории Direct Response, Social и Brave.
По време на обучението ще разгледаме каква е структурата на комерсиалния текст и конкретни техники на писане. Ще направим дисекция на отделните текстови елементи – заглавие, подзаглавия, Call-to-Action. Ще научите за ключовата роля на заглавието за привличане на потребителското внимание.
Ще обърнем внимание и на копирайтинг за социалните мрежи и разпространение на съдържанието в различните канали, използвани за реклама. Ще усвоите знания и умения за създаване на съдържание за социалните мрежи, неговото разпространение и модериране.
Обучението ще се води от Петър Владимиров - Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Курсът по дигитален видео маркетинг включва серия от практически лекции и дискусии, фокусирани върху:
- създаване и оптимизиране на видео стратегия; - тактики и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание; - основни понятия за обработка и анимиране на видео; - рекламни кампании и формати - анализ и оптимизиране, добри практики.
Силно ви препоръчваме модула The Art of Content Marketing, ако искате да инвестирате сериозно в развиването на уменията си да създавате качествено съдържание. От него могат да се възползват специалисти по маркетинг и реклама, контент маркетинг и бранд мениджъри, PR специалисти, блогъри, влогъри и автори. Обучението ще бъде в онлайн форма и стартира на 1 ноември с курса "Content Marketing". Може да разгледате повече за него и да заявите участие от ТУК.
В следващите редове ще акцентираме върху три важни умения, които ще може да придобиете след успешно преминаване през модула.
Изграждане на цялостна стратегия за съдържание
Според доклад на Content Marketing Institute, 83% от маркетолозите считат, че наличието на стратегия за съдържание е една от най-важните предпоставки за увеличаване на приходите. Но дори повечето да осъзнават необходимостта от такава стратегия, само 31% са документирали своята.Защо е важна маркетинговата стратегия за съдържанието? Едно нещо, което най-добрите маркетолози разбират е, че маркетингът е непрекъснато променяща се игра. Нищо не остава същото - очакванията на потребителите, маркетинговите тенденции, навлизането на нови технологии, културните промени. Нямате шанс да изпреварите конкуренцията без добре изградена контент маркетингова стратегия.
Това е едно от основните неща, които ще засегнем в курса по Content Marketing с Василена Вълчанова. Васи е Digital Strategist в Enhancv и специалист по маркетинг и комуникации с 11-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия.
В рамките на курса ще разгледаме как съдържанието може да влияе в различните етапи на бизнес-фунията и какви типове съдържание са подходящи за отделните фази от потребителската пътека. Ще ви покажем и детайлно процесът по планиране, създаване, дистрибуция и анализ на представянето на съдържанието.
Техники за писане на комерсиални текстове и копирайтинг за социалните мрежи
Копирайтинг обучението отговаря на все по-голямото значение, което бизнесите и специалистите по дигитален маркетинг отдават на качественото уникално съдържание. Интересът към създаване на работещи текстове наложи подготовката на цикъл от лекции и практически упражнения, посветени на Контента.В курса “Copywriting Secrets” към Василена Вълчанова ще се присъедини Ангел Искрев. Ангел е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB - най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция на 2017).
Той има над осем години опит в развитието на дигитални комуникационни решения. Преди да премине в guts&brаinsDDB е творчески дигитален директор в All Channels | Interaction, където заедно със страхотен екип от специалисти развива бранд комуникацията на "Крадецът на ябълки", който е отличен с три награди на IAB Mixx Awards 2016 в категории Direct Response, Social и Brave.
По време на обучението ще разгледаме каква е структурата на комерсиалния текст и конкретни техники на писане. Ще направим дисекция на отделните текстови елементи – заглавие, подзаглавия, Call-to-Action. Ще научите за ключовата роля на заглавието за привличане на потребителското внимание.
Ще обърнем внимание и на копирайтинг за социалните мрежи и разпространение на съдържанието в различните канали, използвани за реклама. Ще усвоите знания и умения за създаване на съдържание за социалните мрежи, неговото разпространение и модериране.
Планиране и изпълнение на дигитална видео стратегия
Според изследване на Cisco, през 2019 г. видеото ще представлява над 80% от целия интернет трафик. Вече е невъзможно да пренебрегваме този тренд, дори да имаме притеснения относно създаването на видео съдържание. В рамките на курса “Digital Video Marketing” ще ви научим как да определяте необходимите ресурси, техника, екип и бюджет за реализиране на дигитални видео проекти.Обучението ще се води от Петър Владимиров - Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Курсът по дигитален видео маркетинг включва серия от практически лекции и дискусии, фокусирани върху:
Силно ви препоръчваме модула The Art of Content Marketing, ако искате да инвестирате сериозно в развиването на уменията си да създавате качествено съдържание. От него могат да се възползват специалисти по маркетинг и реклама, контент маркетинг и бранд мениджъри, PR специалисти, блогъри, влогъри и автори. Обучението ще бъде в онлайн форма и стартира на 1 ноември с курса "Content Marketing". Може да разгледате повече за него и да заявите участие от ТУК.