"Дигиталният маркетинг е високо ценено познание навсякъде по света и възможностите за реализация са почти неограничени!" - SoftUni Digital
Loading...

"Дигиталният маркетинг е високо ценено познание навсякъде по света и възможностите за реализация са почти неограничени!"

avatar Соня Аврамова 2 минути
"Дигиталният маркетинг е високо ценено познание навсякъде по света и възможностите за реализация са почти неограничени!"

Бисер Вълов е едно от най-популярните имена в България, когато става въпрос за социални медии. От близо 5 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio, а от близо 3 години - основател и водещ лектор и на Beyond Academy. През годините е специализирал в областта на дигиталния маркетинг и интернет комуникацията. Работил е по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1 и National Geographic - като част от екипа на APRA Porter Novelli. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Escapelle, NOVA TV и Ozone.bg. Какво разказа за програмата Digital Advancеd може да прочетете от следващите редове.

Каква е целта на програмата Digital Advancеd?

Програмата за хора с напреднали познания в дигиталния маркетинг е естествено продължение на основната програма в SoftUni Digital. Нашата сфера е изключително динамична и никой от студентите, участвали през първите две години в цялостната програма, не може да си позволи да спре на едно място и да вярва, че нивото му на познания вече е достатъчно. Digital Advanced е програма, пожелана именно от тях, така че положените основни в курсовете за начинаещи да се надградят до експертни нива на познаване и съобразяване с различните онлайн канали. Нашата цел е да споделим още много стойност със студентите си чрез поредица от тематични курсове.

За кого е подходяща?

За всички, завършили първите две издания на цялостната програма в SoftUni Digital, както и останалите колеги в България, които имат интерес в дигиталните канали, както и натрупан практически опит.

Каква стойност ще даде програмата за напреднали на SoftUni Digital?

Всички лектори в екипа са хора с многогодишен опит в нишата си и могат да споделят безценни съвети за бързо израстване на участниците в програмата. Целта ни е да предадем повечето тънкости и детайли във всички аспекти на дигиталния маркетинг в структуриран и разбираем вид. Разбира се, от студентите също зависи колко стойност ще вземат – ангажираността и задаването на точни въпроси ще им донесе редица бонуси. 😊

В какви сфери ще могат да се реализират завършилите успешно програмата?

Дигиталният маркетинг е високо ценено познание навсякъде по света и възможностите за реализация са почти неограничени. В България търсенето на качествени кадри продължава да е много активно. Всички, които участват в програмата и усъвършенстват познанията си до задълбочено разбиране, имат чудесни възможности за реализация в големи компании, агенции, стартъп проекти, фрийланс услуги или разгръщане на собствен онлайн бизнес.


Digital Advanced Program стартира на 15 октомври, а записването за програмата е отворено до 13 октомври. Не пропускайте да заявите участие още днес от ТУК!
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.