Осмели се да се включиш във второто издание на SoftUni Digital! - SoftUni Digital
Loading...

Осмели се да се включиш във второто издание на SoftUni Digital!

Осмели се да се включиш във второто издание на SoftUni Digital!

Началото на 2017-та година се оказа повече от успешно за цялостната програма на SoftUni Digital. Първият сезон на дигиталната академия вдигна високо летвата за знанията на над 3000 души, а цели 600 успяха на преодолеят всички маркетинг препятствия и да усвоят умения, които със сигурност им помогнаха в тяхното професионално израстване.


По време на 7-месечната програма нашите курсисти се сблъскаха с куп реални казуси, запознаха се с най-добрите маркетинг експерти от цяла България и срещнаха приятели и съмишленици, с които заедно да продължат своите дигитални приключения. Забавляваха се заедно по време на партитата в края на всеки курс и отново заедно дерзаеха за резултатите от всяко изминало обучение. Получаваха знания, помагаха си и отново заедно мъдруваха решенията на проблемите от практиката.


С други думи – първият сезон на SoftUni Digital се оказа повече от няколко практическа курса – академията се превърна в нарицателно за една сплотена общност, която със сигурност ще помага на нашите завършили експерти да преоткриват своя дигитален дом в SoftUni и за в бъдеще!


Но стига за миналото – време е да обявим началото на второто издание на успешната академия за онлайн маркетинг! Програма 2017/18 на SoftUni Digital отново съдържа 7 курса, 7 от топ експертите на България и е с продължителност от 8 месеца. С нетърпение и трепет очакваме новия випуск, който ще зареди нашите трейнъри, локацията и целия ни екип със своята жажда за нови знания и ще ни зарази с ентусиазъм, който само истинските маркетинг специалисти притежават.


Всичко започва с безплатния курс "Marketing Fundamentals" с лектор Георги Малчев - който освен топ професионалист, често е член на журита за дигитални маркетинг събития, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Обучението, с което Георги Малчев ще открие цялостната програма на SoftUni Digital, ще ви запознае с основните принципи на маркетинга, пречупени през призмата на възможностите на дигиталния маркетинг.


След края на Marketing Fundamentals ви очаква изпит, който ще определи дали сте приети или не в нашата цялостна програма. Всички курсисти, преминали успешно през първото от изпитанията на дигиталния свят, ще има възможността да опознае Content Marketing-a и нашия най-очарователен трейнър – Василена Вълчанова. Василена е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Нейното обучение ще ви запознае с маркетинга чрез съдържание – най-устойчивият подход за промотиране, който не само продава, но и изгражда лоялна аудитория.


Третият курс от нашата програма ще продължи с тайните на E-mail Marketing – а и топ специалиста в бранша Борил Богоев. Г-н Богоев може да се похвали с над 15-години опит и солидни знания в сферата на уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, Интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане. Воденият от него курс ще бъде изцяло практически насочен, като със сигурност ще ви запознае с e-mail маркетинга като средство за реклама в реални ситуации от различни пазарни ниши и браншове.


След като вече сте усвоили основите на маркетинга, запознали сте с маркетинг чрез съдържание и сте разбрали колко важен инструмент може да бъде E-mail Marketing – а следва да ви срещнем с Бисер Вълов и тайните на Facebook Marketing-a. Бисер е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Неговият опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli. Той със сигурност ще ви помогне да разберете тънкостите и уловките на един от най-големите канали за реклама в социалните мрежи – Facebook.


В средата на нашето обучение ще ви пуснем в дълбоките води на Google AdWords, а в ролята на ваш дигитален инструктор ще влезе небезизвестният Мартин Войнов – един от малцината преподаватели в България, сертифицирани от Google. Именно той ще бъде и човекът, който ще ви помогне да усвоите всичко, свързано с рекламирането в платформата на Google – AdWords.


След като сте овладели тайните и на рекламирането в Google – Геннадий Воробьов ще ви помогне да преоткриете света на търсачките със своето обучение по SEO по време, на което ще се сблъскате с процеса по оптимизация за търсачки чрез работа по реален проект с реални, измерими метрики. Геннадий е ръководител на своя онлайн маркетинг агенция, а също и преподавател и съорганизатор на Digital Marketing курсове на Softuni.


За десерт сме ви приготвили истинска експлозия от съчетание на знанията за дигитален маркетинг – курс по Ecommerce, воден от страхотен специалист – Димитър Савов. Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец. Неговото финално обучение (но не и по важност) ще ви научи как да планирате, изградите и поддържате онлайн магазини.


След всичко казано, дотук е време да си поемете глътка въздух и да скочите в дълбините на дигиталния маркетинг като кандидатствате за нашата цялостна програма още днес от ТУК. Кандидатстването е отворено до 17-ти септември, а първото занятие започваме още на 25-ти септември. Успех!

Очакваме ви!


Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.