Курс Digital Campaign Management - октомври 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Campaign Management - октомври 2019

За курса

Курсът представя по структуриран и достъпен начин концепции и успешни подходи в интегрирания дигитален маркетинг, но изцяло в контекста на нуждите и заданието на съответната компания. Ще бъде представен всеки отделен елемент от интегрирания маркетинг, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дититалния маркетинг. Всяка от лекциите покрива конкретна област и включва конкретни примери за реализирани подобни подходи  - ситуацията, предизвикателствата, подхода, резултатите, изводите и надграждането. Нивото на детайл на примерите е ограничено до ниво, при което съответната компания не споделя конфиденциална бизнес или маркетинг информация.

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на текущата ситуация
  • Формулиране на конкретна маркетинг цел
  • Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания/активация
  • Планиране съдържание за конкретния актив/кампания
  • Планиране последващо развитие
  • Планиране развитието на конкретен дигитален актив/реализиране на конкретна кампания
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за курсисти, които са преминали през цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital, преминали са конкретни курсове в Softuni Digital или имат поне една година опит в областта на маркетинга и/или рекламата.
Курсът е подходящ както за собственици на бизнеси, така и за маркетинг експерти в компании, така и за представители на агенции, или за freelancers.
За курсистите, притежаващи компании или работещи в компании от реалния бизнес, курсът ще осигури нужната връзка между начално състояние и желано състояние, планирането на дейностите, стъпките през които се преминава, нужните ресурси и резултатите, които могат да бъдат очаквани.

Каква е формата на обучение?

Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите за възможност за явяване на изпит при следващо провеждане на курса и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

160 лв.
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на изпит при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподаватели

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn
IvanXplora avatar
Иван Пантелеев

Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за  дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

LinkedIn