Marketing Fundamentals - ноември 2025 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Marketing Fundamentals - ноември 2025

Начало: 24 ноември 2025
35 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Използване на AI инструменти
  • Създаване на Facebook страници и групи
  • Работа с Facebook Pixel и данни от него
  • Използване на рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Създаване на рекламни кампании във Facebook
  • Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
  • Анализиране на нуждите на целевата аудитория
  • Създаване на теми за съдържание
  • Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
  • Оптимизиране на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
  • Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
  • Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
  • Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
  • Умения за разписване на коректни мета тагове
  • Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
  • Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
  • Анализ на външни линкове
  • Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
  • Умения за сегментиране на аудитория
  • Умения за автоматизация на събиране на контакти
  • Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
  • Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
  • Персонализиране на имейли
  • Умения за писане на ефективни и кратки текстове
  • Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
  • Умения за прилагане на A/B тестове
  • Умения за внедряване на AI в процеса на работа
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на Search кампании
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Оптимизация на Search кампании с помощта на AI
  • Работа с кампании тип Performance Max и Demand Gen
  • Работа с различни видове KPIs и измерване на ефективността
  • Използване на AI за автоматизация и подобрение на резултатите
  • Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
  • Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
  • Създаване и персонализиране на отчети в GA4
  • Анализиране и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
  • Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
  • Анализиране на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
  • Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Обучението е насочено към всеки, който има интереси и желае да се развива в сферата на дигиталния маркетинг и е подходящо както за начинаещи, така и за хора със среден опит в сферата. Необходимо е да владеете английски език на ниво А2. Не е необходимо да разполагате със собствен бизнес за успешното преминаване през програмата.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 22 ноември. Обучението стартира на 24 ноември 2025 г. Модулът включва следните курсове:

Facebook Marketing - ноември 2025, стартира на 24 ноември 2025 г.;
Content Marketing - януари 2026, стартира на 5 януари 2026 г.;
SEO - февруари 2026, стартира на 16 февруари 2026 г.;
E-mail Marketing - март 2026, стартира на 30 март 2026 г.
• Google Ads - май 2026, стартира на 11 май 2026 г.;
• Google Analytics - юни 2026, стартира на 15 юни 2026 г.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Определени сесии от модула се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

990 лв.

Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 990 лева / €506.19 или да го направите на 2 равни вноски по 520 лева / €265.88 (общо 1040 лева / €531.76). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 24 декември 2025 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 1 декември).

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева управлява маркетинг стратегиите и дигиталното присъствие на едни от най-големите брандове в света, изграждайки кампании, които носят разпознаваемост и продажби. Тя е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит и основател на Zahara Consult. Кариерата ѝ е започнала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни ключови роли в комуникационния сектор - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е Chief Marketing Officer в 1FORFIT - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими, както самостоятелно, така и в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА, Webcafe.bg, Uspelite.bg и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. През последните шест години Петър е Social Media Marketing експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram, X и Pinterest. 1ForFit е партньор на Facebook и оперира в над 180 държави с годишен бюджет от няколко милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.

Етиен Янев

Преподавател

Етиен Янев обучава компании и предприемачи в сферите на AI и дигиталния маркетинг. С над 10 години опит в технологичния сектор (работил е за компании като Atos, Payhawk и др.). Етиен е тествал над 300 AI инструменти и е разработил едни от първите обучителни програми в страната. Автор е на книгата "Компас за дигитален маркетинг", която помага на бизнесите да направят своите първи крачки в онлайн света. Завършва магистърската си степен в Sheffield University.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е CEO & Founder на Z-Consult - премиум консултантска агенция, специализирана в дигиталния маркетинг и стратегически решения за бизнес растеж. Освен това той има над 15 години опит в SEO и дигиталния маркетинг, като е разработвал маркетингови стратегии и е ръководил SEO планирането за водещи компании като част от екипа на Netpeak Bulgaria (2018 - 2025) като Ozone.bg, Technomarket.bg, Ardes.bg, A1.bg и Pausejeans-online.

В Netpeak Bulgaria е отговарял за стратегическото SEO планиране, изпълнението на проекти и корпоративни обучения за компании като A1, Decathlon, Technomarket и БНР, споделяйки експертни знания.

От 2018 година Мартин е лектор в SoftUni Digital и автор на курсовете SEO Fundamentals, Technical SEO и SEO & AI - с над 15,000 обучени курсиста. Също така е лектор на престижни събития като Online Advertising, Career Show и IAB Masterclass.

През 2024 година е отличен като една от "Топ 100 най-влиятелни IT личности в България" и става най-следваният маркетолог в LinkedIn.

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има над 15 години опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 година е управляващ партньор и съосновател на награждаваната агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 година, заедно със своя съдружник, е създал един от най-популярните към момента малки брандове в България - САПУНТА МАРА.

Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с дигитален маркетинг от 10 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др. През това време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Marketing Fundamentals - ноември 2025

Начало: 24 ноември 2025
35 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се
Marketing Fundamentals - ноември 2025
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.