E-mail Marketing - март 2026
Курсът е подходящ за начинаещи и ще им даде всички необходими знания, за да планират, разработват и оптимизират имейл маркетинг кампании с увереност. Ще преминат през теоретични лекции, ще видят примери от реалния свят и ще работят върху практически задачи, за да могат веднага да приложат наученото. В края на курса записалите се ще знаят как да създават и управляват успешни имейл кампании, които привличат внимание, ангажират аудиторията и постигат реални резултати.

Умения, които ще придобиеш
- Умения за сегментиране на аудитория
- Умения за автоматизация на събиране на контакти
- Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
- Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
- Персонализиране на имейли
- Умения за писане на ефективни и кратки текстове
- Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
- Умения за прилагане на A/B тестове
- Умения за внедряване на AI в процеса на работа
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.Ресурси
-
Introduction to E-mail Marketing: Basics and Principles -
Introduction to E-mail Marketing: Basics and Principles
• What is E-mail Marketing and Why Is It Important?;
• The Role of E-mail Marketing in the Digital Marketing Mix;
• Key Terms and Concepts;
• Types of E-mail Campaigns;
• E-mail Marketing Platforms.
Дата: 30 март (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Audience Collection and Segmentation -
Audience Collection and Segmentation
• How to Collect E-mail Addresses Legally?;
• What Are the Legal Requirements for E-mail Marketing (GDPR, CAN-SPAM, ePrivacy)?;
• Best Practices for Building an E-mail List;
• Positioning "Unsubscribe" and Protecting Consumer Rights;
• How to Segment Specific Audience?;
• Ways to Automatically Collect Leads (Lead Generation).
Дата: 1 април (сряда), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
E-mail Campaign Structure and Design -
E-mail Campaign Structure and Design
• What Is the Structure of a Successful E-mail: Headline, Content, CTA;
• E-mail Design: the Importance of Visual Identity and Responsive Design;
• UX/UI Principles for E-mail Marketing;
• Using Templates and E-mail Personalization.
Дата: 6 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Copywriting for E-mail Marketing: Writing Effective E-mails -
Copywriting for E-mail Marketing: Writing Effective E-mails
• How to Write Attractive Subject Lines?;
• The Psychology of Copywriting in E-mail Marketing;
• Writing Effective and Short Texts;
• The Importance of Personalization and the "Speak to the Customer" Approach;
• Strategies for a Strong Call-to-Action.
Дата: 8 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Personalisation and Targeting in E-mail Marketing -
Personalisation and Targeting in E-mail Marketing
• What is Personalization and Why Is It Important for E-mail Marketing?;
• How to Match Target Audiences?;
• The Role of the Customer Journey in E-mail Marketing;
• How to Create Special Offers for Different Audience Segments?;
• Remarketing with E-mail Campaigns: How to Activate Inactive Subscribers;
• Examples of Successful Campaigns.
Дата: 14 април (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
E-mail Campaign Analytics: Metrics and Tools -
E-mail Campaign Analytics: Metrics and Tools
• Which Metrics Are Important for E-mail Marketing;
• Analysis of E-mail Campaign Results;
• How to Analyze and Use Data to Optimize a Future Campaign.
Дата: 16 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
E-mail Campaign Testing and Optimization (A/B Testing) -
E-mail Campaign Testing and Optimization (A/B Testing)
• A/B Testing;
• Results Analysis and Campaign Optimization.
Дата: 20 април (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Automation of E-mail Marketing -
Automation of E-mail Marketing
• Automation and Why It Is Important;
• Setting Up Automatic E-mail Series (Welcoming Series, Cart Abandonment, Follow-up);
• Automation Based on User Behavior (Triggered E-mails);
• AI Tools.
Дата: 22 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Exam Preparation -
Exam Preparation
• Preparation of Course Project;
• Q&A.
Дата: 27 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Regular Exam -
Regular Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 5 май до 16:00 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 2 и 5 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 2 май до 16:00 часа на 5 май.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Retake Exam -
Retake Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 май до 16:00 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 23 и 27 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 23 май до 16:00 часа на 27 май.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 28 март. Обучението стартира на 30 март 2026 г.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Определени сесии от курса се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми".
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 5 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще е с диапазон на провеждане между 2 и 5 май.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
220 лв.Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 6 април).

Борислав Колибаров
Преподавател
Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.
