Курс E-mail Marketing - март 2026 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-mail Marketing - март 2026

Начало Начало: 30 април 2026
продължителност 6 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Умения за сегментиране на аудитория
  • Умения за автоматизация на събиране на контакти
  • Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
  • Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
  • Персонализиране на имейли
  • Умения за писане на ефективни и кратки текстове
  • Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
  • Умения за прилагане на A/B тестове
  • Умения за внедряване на AI в процеса на работа
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Introduction to E-mail Marketing: Basics and Principles

    • What is E-mail Marketing and Why Is It Important?;
    • The Role of E-mail Marketing in the Digital Marketing Mix;
    • Key Terms and Concepts;
    • Types of E-mail Campaigns;
    • E-mail Marketing Platforms.

    Дата: 30 март (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Audience Collection and Segmentation

    • How to Collect E-mail Addresses Legally?;
    • What Are the Legal Requirements for E-mail Marketing (GDPR, CAN-SPAM, ePrivacy)?;
    • Best Practices for Building an E-mail List;
    • Positioning "Unsubscribe" and Protecting Consumer Rights;
    • How to Segment Specific Audience?;
    • Ways to Automatically Collect Leads (Lead Generation).

    Дата: 1 април (сряда), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Structure and Design

    • What Is the Structure of a Successful E-mail: Headline, Content, CTA;
    • E-mail Design: the Importance of Visual Identity and Responsive Design;
    • UX/UI Principles for E-mail Marketing;
    • Using Templates and E-mail Personalization.

    Дата: 6 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Copywriting for E-mail Marketing: Writing Effective E-mails

    • How to Write Attractive Subject Lines?;
    • The Psychology of Copywriting in E-mail Marketing;
    • Writing Effective and Short Texts;
    • The Importance of Personalization and the "Speak to the Customer" Approach;
    • Strategies for a Strong Call-to-Action.

    Дата: 8 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Personalisation and Targeting in E-mail Marketing

    • What is Personalization and Why Is It Important for E-mail Marketing?;
    • How to Match Target Audiences?;
    • The Role of the Customer Journey in E-mail Marketing;
    • How to Create Special Offers for Different Audience Segments?;
    • Remarketing with E-mail Campaigns: How to Activate Inactive Subscribers;
    • Examples of Successful Campaigns.

    Дата: 14 април (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Analytics: Metrics and Tools

    • Which Metrics Are Important for E-mail Marketing;
    • Analysis of E-mail Campaign Results;
    • How to Analyze and Use Data to Optimize a Future Campaign.

    Дата: 16 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Testing and Optimization (A/B Testing)

    • A/B Testing;
    • Results Analysis and Campaign Optimization.

    Дата: 20 април (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Automation of E-mail Marketing

    • Automation and Why It Is Important;
    • Setting Up Automatic E-mail Series (Welcoming Series, Cart Abandonment, Follow-up);
    • Automation Based on User Behavior (Triggered E-mails);
    • AI Tools.

    Дата: 22 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam Preparation

    • Preparation of Course Project;
    • Q&A.

    Дата: 27 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 5 май до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 2 и 5 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 2 май до 16:00 часа на 5 май.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 май до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 23 и 27 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 23 май до 16:00 часа на 27 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в имейл маркетинга, както и за хора, които имат интерес към директния маркетинг и искат да научат тънкостите за успешна реклама с минимален бюджет. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 28 март. Обучението стартира на 30 март 2026 г.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Определени сесии от курса се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми".

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 5 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще е с диапазон на провеждане между 2 и 5 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 6 април).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има над 15 години опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 година е управляващ партньор и съосновател на награждаваната агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 година, заедно със своя съдружник, е създал един от най-популярните към момента малки брандове в България - САПУНТА МАРА.

Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.
<< Обратно към всички издания на курса "E-mail Marketing"

E-mail Marketing - март 2026

Начало: 30 април 2026
6 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
E-mail Marketing - март 2026

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.