How to Create Content that Resonates for Organic Growth - Webinar with Mario Joos - SoftUni Digital
Loading...

How to Create Content that Resonates for Organic Growth - Webinar with Mario Joos

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
03 декември 2024
Час:
19:00
Лектор:
Mario Joos
Остават:
Записани онлайн : 4 / 3000
Watch a free online webinar on "How to Create Content that Resonates for Organic Growth - Webinar with Mario Joos" on December 3 (Tuesday) 2024 at 7:00 PM with lecturer Mario Joos.
За семинара
The main points of the webinar will cover everything any marketer can learn from organic content to help their efforts - be it text, short or long-form content. During this event, the lecturer will emphasize how understanding affective and cognitive empathy leads to better content decisions.
За лектора
Mario Joos
Mario is a content strategist who has worked with the biggest names in the YouTube industry. Since 2020, Mario has collaborated with creators like MrBeast (330M+subscribers), the Stokes Twins (100M+) and many others. He has provided strategy for over 1K+ videos, which have accumulated over 20 billion views in the past few years. His proudest achievement includes the $456,000 Squid Game in Real Life video and helping the Stokes Twins become the fastest-growing channel on YouTube.
Mario Joos Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.