Защо е важно да имате 360° поглед над дигиталния маркетинг? - SoftUni Digital
Loading...

Защо е важно да имате 360° поглед над дигиталния маркетинг?

avatar Денис Паскалев 4 минути
Защо е важно да имате 360° поглед над дигиталния маркетинг?

Ключовият момент в дигиталния маркетинг е че всички направления са взаимосвързани, като по този начин създават необходимата основа за вашия бизнес:

  • съдържание, което да отговаря на въпросите на потребителите и предизвикателствата, с които те се сблъскват;
  • социалните мрежи, които ви позволяват да разпространявате това съдържание, да ангажирате потенциалните потребители и да ги превръщате в последователи;
  • search engine оптимизациите (SEO), чрез които да се появявате на челните позиции, когато някой търси информацията, с която вие можете да му помогнете;
  • реклама във Facebook и Google, която да води платен трафик към вашия уеб сайт;
  • имейл маркетинг, който ви дава възможност за последваща комуникация с потребителите, които вече са проявили интерес към бранда ви;
  • системите за анализ на поведението на потребителите, които ви позволяват да оптимизирате останалите си дейности.

Ако успеете да подредите всички тези парчета заедно, можете да имате завършена и ефективна машина за дигитален маркетинг. И макар първоначално да изглежда страшно да се изгради такава машина от нулата, всичко е постижимо, ако подходите структурирано.

Точно това искаме да ви предадем в цялостната програма по дигитален маркетинг - структурирани знания, с които да ви помогнем да изградите или усъвършенствате собствения си дигитален план, без да ви се налага да се лутате и да правите грешки, които бихте могли да избегнете. 

Ето и какво ви очаква във всяко едно от обученията:

Content Marketing

Ако е планиран правилно, вашият контент маркетинг не само ще привлече потенциални потребители, но и ще ги придвижи през маркетингова фуния, така че да може да реализирате повече продажби и да разширите бизнеса си.

Важно е да разберете, че content marketing-ът не е само и единствено блог. Контент маркетингът трябва да покрива цялата маркетингова фуния и да доставя ценно съдържание на всеки етап от потребителската пътека.

По време на обучението ще ви покажем всичко най-важно - как да планирате стратегията си за маркетинг на съдържанието, как да създадете "перфектно" съдържание, как да го разпространявате в различните канали и как да анализирате резултатите.

Email Marketing

Не се съмнявайте дали имейл маркетингът все още е актуален канал - ако знаете как да го използвате, това ще ви помогне да разширите експоненциално бизнеса си.

Всъщност, едно проучване от DMA и Demand Metric установява, че имейл маркетингът има средна възвръщаемост на инвестицията (ROI) от 122%. Това е 4 пъти по-високо от всеки друг маркетингов канал! Ключът към генерирането на тази възвръщаемост на инвестициите, разбира се, е овладяването на основите. 

Facebook Marketing

В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в нея, както и как да я използваме като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели

Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания, като голям фокус ще отделим специално на рекламата във Facebook.

Google Ads

В курсa ще бъдат засегнати всички основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Google Display Network и Video).

  • Ще имате възможност да се запознаете с основни подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в Google Ads.
  • Ще научите каква е правилната структура на рекламния акаунт в платформата.
  • Ще научите добрите практики при създаване на кампании за Search, Display, YouTube и Gmail.
  • Ще разгледаме основните принципи при избиране на подходящи ключови думи и съставяне на рекламни послания.

SEO & Google Analytics

Първата част на курса ще се съсредоточи върху инструментите за работа при SEO, технически одит на сайт и Google Search Console. Ще видите как се прави SEO одит на сайт на живо и ще получите чеклист, който ще ви помогне да направите бърза проверка за потенциални подобрения на сайта ви. Ще участвате в 4 практически лекции, в които ще ви бъдат показани одити на сайтове в различни сфери на дейност - онлайн магазини, сайтове на фирми в сферата на услугите, контент портали. Ще бъдат разгледани и няколко проекта на участници в обучението.

Ако цифрите и статистиките не са вашето “нещо”, ние сме се погрижили :). Анализът на уебсайтове е мощен инструмент, който ще ви помага да разберете какво работи, какво не, както и какво да направите по-нататък.

И начинът да започнете няма нищо общо с работа с числа или големи обеми от данни. Просто е важно да задавате правилните въпроси.

  • Какви типове посетители не успяват да конвертират?
  • Създаваме ли съдържание, което е интересно за публиката?
  • Кои страници могат да доведат до повече клиенти и продажби?

Втората част от обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, така че да получим детайлна и конкретна информация за ефективността и представянето на нашия бизнес, на различни рекламни инициативи и кампании.

E-commerce

В курса по eлектронна търговия (E-commerce) ще научим как да планираме, анализираме и развиваме онлайн магазини, като за целта ще разгледаме всички техни аспекти от бизнес модела, който седи зад тях. 

Ще разгледаме онлайн магазините като комплексни системи и ще се научим как да ги анализираме и оптимизираме за постигането на максимална ефективност. Ще обсъдим дигитални бизнес модели, как правилно да бюджетираме разходите и различни стратегии за растеж. Ще ви запознаем с платформите за електронна търговия и основните компоненти на онлайн магазините. 

Изпитът ще представлява финален проект, в който ще може да приложите всичко научено до момента в цялостната програма по дигитален маркетинг :)

“Накратко”, това са нещата, които ви очакват в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital :) Пожелаваме успех на всички, които са избрали да се впуснат в това приключение в света на дигиталния маркетинг!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.