Няколко малко известни факти за Google Analytics - SoftUni Digital
Loading...

Няколко малко известни факти за Google Analytics

Няколко малко известни факти за Google Analytics
5 по-малко известни факта за Google Analytics

Светът на дигиталния маркетинг еволюира постоянно. Ежедневно излизат нови технологии и инструменти, които целят да направят маркетинга по-добър, по-достигащ, по-информативен, както за тези, които търсят, така и за тези, които предлагат дадена стока или услуга. С времето обаче някои технологии и инструменти се доказаха като надеждни и винаги актуални спрямо изменящата се среда. Най-добрият пример за този тип технологии е Google Analytics.

Успехът на коя да е дигитална маркетингова кампания зависи най-вече от това ефективно да се проследят всички канали, да се анализира ефекта от осъществената реклама. Google Analytics осигурява перфектното решение за това, като проследява кампаниите ви в невероятни детайли и ви помага да ги персонализирате, за да може да подобрите тяхната популярност, техния успех. И докато този инструмент е широко използван и популярен има няколко факта за него, които не са толкова популярни.

1. Google Analytics „говори“ 40 езика

След „езиковия“ ъпдейт през 2009-та година, сега можете да преглеждате докладите от Google Analytics на 40 различни езика, включително иврит, арабски, урду или турски. Това превръща Google Analytics в инструмент, приложим навсякъде по света, във всяка една държава. Това също така обяснява защо по земното кълбо Google Analytics има над 200 сертифицирани партньори, които имат официално одобрение от Google и са оторизирани да поддържат други бизнеси по отношение на тяхната работа с Google Analytics. .

2. Информация, която идентифицира потребителите е винаги частна.

Въпреки, че целия характер на услугата привидно е насочен към разкриването на информация, отколкото в нейното предпазване, Google Analytics не предоставя информация, която може да идентифицира потребителите. Това включва информация като IP адреси и други, като по този начин компанията защитава личното пространство на потребителите. .

3. Google Analytics все пак е забранена в някои държави

Прочетохте правилно! Google Analytics бе забранена в Германия през 2011-та година, тъй като общото Европейско законодателство поставя пред всичко друго осигуряването на безопасност за личното пространство. Днес Google Analytics може да се използва, ако се спазва законодателството на страната и в частност Federal Data Protection Act. .

4. Google Analytics създава „проби“ от данни, само когато определен параметър е изпълнен

Google Analytics е в състояние да обработи огромни количества от данни, но това е възможно единствено защото използва „умни“ алгоритми, които обработват значимите (релевантни) данни. Казано иначе програмата игнорира секции с данни, които най-вероятно няма да окажат голямо влияние на крайния резултат. В зависимост от количеството променливи включени и обема на данни, програмата следва определени шаблони и формулира интелигентни процеси. .

5. Google Analytics има платена версия

През 2011-та година е пусната платена версия на Google Analytics с цел да бъде по-конкурентен продукт на пазара. Била е известна като Google Analytics Premium, а през 2015-та година бе преобразувана в Google Analytics 360 Suite. Чрез нея можете да имате достъп до най-напредничавите инструменти за дигитален бизнес маркетинг. Въпреки, че е доста скъпа (започвайки от $150 000 годишно) нейните качества определено я превръщат в инвестиция, която се изплаща сама, ако имате огромен бизнес.

Това по никакъв начин не превръща “обикновената” версия на Google Analytics в компромисен продукт, който няма какво да предложи в сравнение с платената си версия. Напротив – това е един изключително мощен инструмент, който изисква своите тънкости и можете да постигнете огромни успехи с него, стига да имате подходящите умения. А къде можете да придобиете такива? В курса “Google Analytics – юни 2018” на SoftUni Digital, разбира се! Не изпускайте своята възможност да се превърнете в майстори на дигиталната реклама. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.