Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, за да получим детайлна и конкретна информация за оценката на ефективността и представянето на рекламни стратегии и онлайн проекти.
Google Analytics - юни 2018
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, за да получим детайлна и конкретна информация за оценката на ефективността и представянето на рекламни стратегии и онлайн проекти.
Умения, които ще придобиеш
- Настройваш системите за анализ и отчитане, като създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
- Познаваш и ползваш всички отчети в Google Analytics
- Ползваш Google Tag Manager на базово ниво
- Настройваш персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Провеждаш и анализираш резултати от A/B тестове
- Анализираш резултатите от маркетинг кампании
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Основна навигация и извличане на отчети -
Основна навигация и извличане на отчети
• Технически настройки:поставяне на аналитикс код; изгледи на собственост (views), достъп на различни нива потребители, филтри, семплиране на данни;
• Свързване с Google Search Console;
• Навигация в Google Analytics - обобщени и детайлни отчети;
• Филтриране на данни.
Ресурси
-
Сегментация и проследяване -
Сегментация и проследяване
• Сегментиране и проследяване на трафика и продажбите.
Ресурси
-
Събития, цели и продажби -
Събития, цели и продажби
• Конфигуриране на събития (events) и създаване на цели (goals);
• E-commerce проследяване: universal tracking & enhanced tracking;
• Conversion reports;
• Multi-channel funnels. Assisted conversions;
• Attribution models. Measurement Protocol.
Ресурси
-
Анализи, отчети и A/B тестове -
Анализи, отчети и A/B тестове
• Custom reports. Custom dashboards;
• Регулярно изпращане на отчети. A/B тестове;
• Техническа подготовка с Google Optimize - Статистическа значимост на резултатите, калкулация на извадки;
• Отговор на въпроси с Google Analytics - примери от различни индустрии.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Симеон Емануилов
Преподавател
Професионалните му интереси са в сферата на техническото SEO, автоматизация на процесите и обработка на големи количества информация с Python и R. Допълнително се занимава с разработка на полезни SEO инструменти, които улесняват процеса на анализ. Лектор е на специализирани събития в България като някои от тях са: SoftUni SEO обучението, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др.
В последните две години работи като SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Основни направления на работата на агенцията: оптимизация на сайтове и онлайн реклама. Там работи по едни от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.
Геннадий Воробьов
Преподавател
От 2008 година е в дигиталния бранш. В Netpeak участва в построяването на бизнес процесите на агенцията, реализация на маркетинг стратегии на ключови клиенти, както и на такива с потенциал и развитие на партньорската програма. Преподавател е в Softuni Digital, трейнър в Google Partners, член на управителния съвет на IAB Bulgaria.
Геннадий често журира уеб конкурси в България и презентира на конференции в България и чужбина.