4 съвета за по-добри резултати за бизнеса ви във Facebook - SoftUni Digital
Loading...

4 съвета за по-добри резултати за бизнеса ви във Facebook

avatar Катерина Костадинова 2 минути
4 съвета за по-добри резултати за бизнеса ви във Facebook

Facebook е добре позната на абсолютно всички платформа - големи и малки, предприемачи и инфлуенсъри, въобще - всякакви хора. За дигиталните маркетинг специалисти обаче е повече от виртуално пространство за развлечение. Той служи за постигане на ключови бизнес цели, а без множеството му разнообразни функционалности - повечето компании трудно могат да постигат заложените си цели.
 
 

Ако вече употребявате платформата и се нуждаете от побутване - вижте следващите не особено популярни, но изключотелно ефективни съвети:

Всяка успешна кампания стартира с правилните стратегия, сегментиране и позициониране

Първата основна стъпка, която трябва да предприемете, е да изградите правилната стратегия за вашите реклами. Необходимо е да предвидите и разпишете план на ключовите си цели, а след това да действате съобразно тях. Стартирането на кампания с цел продажби, пусната до прекалено широка аудитория, често завършва незадоволително за бизнеса. Правилното сегментиране на потенциалните клиенти е изключително важно, независимо от целите на кампанията. Ръка за ръка с това върви и коректното позициониране на бизнес целите/продуктите/услугите, спрямо различните целеви аудитории. 

Стратегията, известна като “ALL Framework™”, е един от най-добрите варианти за превръщането на проспектите в реални клиенти. Тя включва три основни “нива”- Awareness (ниво 1), Remarketng на първи етап (ниво 2) и Remarketing на втори етап (ниво 3).

Multiple Text Optimization

Съвсем наскоро Marketing Land съобщиха за новата функционалост на Фейсбук - Multiple Text Optimization, подобно на тази, която Google пусна миналата година. 

Тази функция ни дава възможността за създаване на реклами с разнообразни опции за заглавия, поле за „copy” и описания, като Facebook накрая подбира комбинацията, която би довела до възможно най-добри резултати. 


Подобна функционалност позволява да оптимизираме създаването на реклама, спрямо алгоритмите, с които работи Facebook, и съобразно нуждите и спецификите на различните ни таргет аудитории. Това е още един начин, по който изкуственият интелект и Machine Learning идват в помощ едновременно на потребители, маркетинг специалисти и собственици на бизнес. 

Забравете за хаштаговете

Хаштаговете могат да бъдат невероятно полезни за платформи като Instagram или Twitter, но във Facebook тяхната функция не е особено… ясна. Колко изненадани обаче по скалата от 1 до 10 бихте били, ако ви кажем, че хаштаговете във фейсбук публикации всъщност биха могли да доведат дори до спад на техните резултати? Същото проучване на Buzzsumo превръща тази “вероятност” в абсолютен факт: (как се справят рекламите с хаштаг (ляво), спрямо тези без такъв (дясно)

Хубаво е видеото да намери място сред вашият планинг за публикации

Видеото привлича вниманието веднага, може да бъде интерактивно и изключително високо ангажиращо. Възможността да видят това, което иначе трябва да прочетат, винаги е била по-атрактивна и подходяща за забързаното ежедневие на хората в съвременния динамичен свят. В този ред на мисли е добре да отбележим, че директно каченото в платформата на Фейсбук видео, получава значително по-висока ангажираност от пре-споделено през YouTube такова, така че имайте предвид това. По този начин осигурявате още повече интересно съдържание за вашите потребители, при това уникално и направено от вас, което отвежда възможността за успех на едно ново ниво. 


Ако сте готови да се потопите в още много ценни техники за постигане на ключовите цели на бизнеса и искате да усъвършенствате уменията си за реклама във Facebook - запишете се за курса “Facebook Advertising Advanced”!

Ще участвате в множество практически проекти и дискусии и ще можете да се запознаете с цялостния процес по създаване на рекламна кампания - от времето за подготовка, през периодът на активна кампания, до резултатите след нея.

За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.