4 съвета за по-добри резултати за бизнеса ви във Facebook
Facebook е добре позната на абсолютно всички платформа - големи и малки, предприемачи и инфлуенсъри, въобще - всякакви хора. За дигиталните маркетинг специалисти обаче е повече от виртуално пространство за развлечение. Той служи за постигане на ключови бизнес цели, а без множеството му разнообразни функционалности - повечето компании трудно могат да постигат заложените си цели.
Ако вече употребявате платформата и се нуждаете от побутване - вижте следващите не особено популярни, но изключотелно ефективни съвети:
Всяка успешна кампания стартира с правилните стратегия, сегментиране и позициониране
Първата основна стъпка, която трябва да предприемете, е да изградите правилната стратегия за вашите реклами. Необходимо е да предвидите и разпишете план на ключовите си цели, а след това да действате съобразно тях. Стартирането на кампания с цел продажби, пусната до прекалено широка аудитория, често завършва незадоволително за бизнеса. Правилното сегментиране на потенциалните клиенти е изключително важно, независимо от целите на кампанията. Ръка за ръка с това върви и коректното позициониране на бизнес целите/продуктите/услугите, спрямо различните целеви аудитории.
Стратегията, известна като “ALL Framework™”, е един от най-добрите варианти за превръщането на проспектите в реални клиенти. Тя включва три основни “нива”- Awareness (ниво 1), Remarketng на първи етап (ниво 2) и Remarketing на втори етап (ниво 3).
Multiple Text Optimization
Съвсем наскоро Marketing Land съобщиха за новата функционалост на Фейсбук - Multiple Text Optimization, подобно на тази, която Google пусна миналата година.
Тази функция ни дава възможността за създаване на реклами с разнообразни опции за заглавия, поле за „copy” и описания, като Facebook накрая подбира комбинацията, която би довела до възможно най-добри резултати.
Подобна функционалност позволява да оптимизираме създаването на реклама, спрямо алгоритмите, с които работи Facebook, и съобразно нуждите и спецификите на различните ни таргет аудитории. Това е още един начин, по който изкуственият интелект и Machine Learning идват в помощ едновременно на потребители, маркетинг специалисти и собственици на бизнес.
Забравете за хаштаговете
Хаштаговете могат да бъдат невероятно полезни за платформи като Instagram или Twitter, но във Facebook тяхната функция не е особено… ясна. Колко изненадани обаче по скалата от 1 до 10 бихте били, ако ви кажем, че хаштаговете във фейсбук публикации всъщност биха могли да доведат дори до спад на техните резултати? Същото проучване на Buzzsumo превръща тази “вероятност” в абсолютен факт: (как се справят рекламите с хаштаг (ляво), спрямо тези без такъв (дясно)
Хубаво е видеото да намери място сред вашият планинг за публикации
Видеото привлича вниманието веднага, може да бъде интерактивно и изключително високо ангажиращо. Възможността да видят това, което иначе трябва да прочетат, винаги е била по-атрактивна и подходяща за забързаното ежедневие на хората в съвременния динамичен свят. В този ред на мисли е добре да отбележим, че директно каченото в платформата на Фейсбук видео, получава значително по-висока ангажираност от пре-споделено през YouTube такова, така че имайте предвид това. По този начин осигурявате още повече интересно съдържание за вашите потребители, при това уникално и направено от вас, което отвежда възможността за успех на едно ново ниво.
Ако сте готови да се потопите в още много ценни техники за постигане на ключовите цели на бизнеса и искате да усъвършенствате уменията си за реклама във Facebook - запишете се за курса “Facebook Advertising Advanced”!
Ще участвате в множество практически проекти и дискусии и ще можете да се запознаете с цялостния процес по създаване на рекламна кампания - от времето за подготовка, през периодът на активна кампания, до резултатите след нея.
За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.