Трите най-важни инструмента за успешни онлайн кампании - SoftUni Digital
Loading...

Трите най-важни инструмента за успешни онлайн кампании

avatar Катерина Костадинова 3 минути
Трите най-важни инструмента за успешни онлайн кампании

Дигиталният маркетинг е незаменима част от съвременния бизнес, без която той не може да функционира успешно. Кои са обаче трите най-ценни инструмента за изграждане на перфектните онлайн кампании, с които всеки експерт трябва да е запознат? Вижте ги в следващите редове

Facebook


Едва ли има млад човек, който не познава или използва Facebook днес, а за дигиталните маркетолози е много повече от социална мрежа за развлечение. Той отваря достъп до множество таргет аудитории по достъпен и комфортен начин. Позволява да се създават мащабни рекламни кампании и да се управляват лесно през Facebook Ads Manager. Чрез нея можем да анализираме резултатите, да управляваме множество кампании наведнъж, да автоматизираме процесите, за да намалим количеството работа, която извършваме ръчно, както и да управляваме сами бюджета си. Тези от вас, които вече го използват в ежедневието си, са наясно с огромните му възможности.

В курса „Facebook Advertising Advanced“ ще се запознаете с топ практиките за реализиране на успешни рекламни кампании в платформата. Ще можете да усъвършенствате уменията си с множество практически съвети, проекти и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания – от времето за подготовка, през периодът на активна кампания, до анализ на резултатите след нея.

За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.

Google Ads


Google Ads (до 24-ти юли 2018 г. по-известна като „Google AdWords“) е една от най-известните платформи за изграждане и осъществяване на онлайн кампании. При нея рекламодателите плащат и публикуват кратки реклами, списъци с продукти или услуги, видео съдържание и други дейности, свързани с рекламиране на бизнеса и това, което той предлага.


Понастоящем Google Ads е основният източник на приходи за Google, като от тази платформа интернет гигантът е спечелил $95,4 млрд. през 2017 г.


Както знаете, Google Ads позиционира рекламите така, че те да бъдат максимално най-релевантни към търсенията на потребителите, което ги прави изключително ефективни. Познаването на най-добрите практики за изграждане на успешна кампания може да отведе тези резултати на едно ново ниво и с оптимален бюджет да постигате всички заложени в плана си цели.

Платформата има много възможности, чрез които можете да постигнете оптимизация на своите search и дисплейни кампании, а с най-ефективните техники ще можете да се запознаете по време на курса „Google Ads Advanced – март 2020“.


За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.

Google Analytics


За да проследите трафика и представянето на своя сайт, имате нужда от удобен и функционален уеб аналитичен инструмент. Е, Google са помислили и за това, и именно поради тази прична днес имаме Google Analytics. Към 2019 г. Google Analytics е най-широкоизползваният инструмент за тази цел, тъй като позволява събирането на най-различна ценна информация за потребителското поведение.


Google Analytics всъщност е пакет от няколко продукта: Analytics, Tag Manager, Optimize, Data Studio, Surveys, Attribution и Audition Center. В курса „Google Analytics Advanced“ ще имате възможност да надградите знанията и уменията си по работа с Google Analytics и да се научите да работите както с Analytics, така и с Tag Manager, Data Studio и Google Optimizie.


За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.


Предстоящият модул „Advanced Digital Advertising“ отваря врата към дълбините на трите най-важни инструмента за изграждане и управление на дигитални кампании - Facebook, Google Ads, Google Analytics. Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да попиете ценни знания за ефективноста и представянето на бизнеса, които ще можете веднага да приложите в реалната работна среда. Научете повече детайли и се запишете, като кликнете ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.