Трите най-важни инструмента за успешни онлайн кампании
Дигиталният маркетинг е незаменима част от съвременния бизнес, без която той не може да функционира успешно. Кои са обаче трите най-ценни инструмента за изграждане на перфектните онлайн кампании, с които всеки експерт трябва да е запознат? Вижте ги в следващите редове
Едва ли има млад човек, който не познава или използва Facebook днес, а за дигиталните маркетолози е много повече от социална мрежа за развлечение. Той отваря достъп до множество таргет аудитории по достъпен и комфортен начин. Позволява да се създават мащабни рекламни кампании и да се управляват лесно през Facebook Ads Manager. Чрез нея можем да анализираме резултатите, да управляваме множество кампании наведнъж, да автоматизираме процесите, за да намалим количеството работа, която извършваме ръчно, както и да управляваме сами бюджета си. Тези от вас, които вече го използват в ежедневието си, са наясно с огромните му възможности.
В курса „Facebook Advertising Advanced“ ще се запознаете с топ практиките за реализиране на успешни рекламни кампании в платформата. Ще можете да усъвършенствате уменията си с множество практически съвети, проекти и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания – от времето за подготовка, през периодът на активна кампания, до анализ на резултатите след нея.
За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.
Google Ads
Google Ads (до 24-ти юли 2018 г. по-известна като „Google AdWords“) е една от най-известните платформи за изграждане и осъществяване на онлайн кампании. При нея рекламодателите плащат и публикуват кратки реклами, списъци с продукти или услуги, видео съдържание и други дейности, свързани с рекламиране на бизнеса и това, което той предлага.
Понастоящем Google Ads е основният източник на приходи за Google, като от тази платформа интернет гигантът е спечелил $95,4 млрд. през 2017 г.
Както знаете, Google Ads позиционира рекламите така, че те да бъдат максимално най-релевантни към търсенията на потребителите, което ги прави изключително ефективни. Познаването на най-добрите практики за изграждане на успешна кампания може да отведе тези резултати на едно ново ниво и с оптимален бюджет да постигате всички заложени в плана си цели.
Платформата има много възможности, чрез които можете да постигнете оптимизация на своите search и дисплейни кампании, а с най-ефективните техники ще можете да се запознаете по време на курса „Google Ads Advanced – март 2020“.
За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.
Google Analytics
За да проследите трафика и представянето на своя сайт, имате нужда от удобен и функционален уеб аналитичен инструмент. Е, Google са помислили и за това, и именно поради тази прична днес имаме Google Analytics. Към 2019 г. Google Analytics е най-широкоизползваният инструмент за тази цел, тъй като позволява събирането на най-различна ценна информация за потребителското поведение.
Google Analytics всъщност е пакет от няколко продукта: Analytics, Tag Manager, Optimize, Data Studio, Surveys, Attribution и Audition Center. В курса „Google Analytics Advanced“ ще имате възможност да надградите знанията и уменията си по работа с Google Analytics и да се научите да работите както с Analytics, така и с Tag Manager, Data Studio и Google Optimizie.
За информация и записвания – вижте ТОЗИ линк.
Предстоящият модул „Advanced Digital Advertising“ отваря врата към дълбините на трите най-важни инструмента за изграждане и управление на дигитални кампании - Facebook, Google Ads, Google Analytics. Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да попиете ценни знания за ефективноста и представянето на бизнеса, които ще можете веднага да приложите в реалната работна среда. Научете повече детайли и се запишете, като кликнете ТУК!