Advanced Digital Advertising - февруари 2020
С модула “Advanced Digital Advertising” ще надградите знанията и уменията си за рекламата във Facebook и Google и как да получите детайлна и конкретна информация за ефективността и представянето на бизнеса ви, на различни рекламни инициативи и кампании чрез Google Analytics. Трима топ лектори ще ви покажат как да реализирате успешни кампании и да анализирате резултатите си в 20 лекции и практически упражнения.
Обучението включва три курса: Facebook Advertising Advanced, Google Ads Advanced и Google Analytics Advanced. Всеки от тях съчетава теория, практика и конкретни стратегии за постигане на резултати по най-ефективния възможен начин. След преминаването им ще имате необходимите знания и умения, за да реализирате печеливши кампании в двете най-големи рекламни платформи в света и да анализирате резултатите си.
Лекторите водещи обученията, са доказали се експерти с дългогодишен опит и стотици успешно реализирани проекти на българския и международния пазар. Ще имате възможност да надникнете зад завесата и да видите, как професионалистите реализират и анализират успешни рекламни кампании в Google и Facebook.
Ще получите достъп до затворена Facebook група за всеки от курсовете, в която ще може да задавате въпроси, да обменяте идеи и да създавате контакти с останалите участници в програмата и лекторите. След всяко успешно преминато обучение ще получите официален сертификат от SoftUni Digital.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- планираш правилно рекламните си кампании
- създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
- използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
- оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
- анализираш резултатите от вече изминали кампании
- използваш по най-разумния начин бюджета си
- Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
- Разбираш потребителската пътека
- Подбираш правилните ключови думи
- Пишеш атрактивни рекламни послания
- Прилагаш добрите практики в search и display
- Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
- Персонализация на отчети в Google Analytics
- Работа с Google Tag Manager
- Умения за A/B тестове, чрез Google Optimize
- Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
- Работа с Google Data Studio
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
Модулът е подходящ за средно напреднали в областта на рекламата във Facebook и Google и уеб анализа.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването за модула е отворено до 8 февруари. Обучението стартира на 10 февруари 2020 г. с курса "Facebook Advertising Advanced - януари 2020".
Как мога да се запиша?
За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:
- Присъствена: Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
- Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Присъствено | Записване за модула
| 580лв. |
Онлайн | Записване за модула
| 530лв. |
СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (17 февруари).
Бисер Вълов
Преподавател
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.
Александър Георгиев
Преподавател
Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.
Симеон Емануилов
Преподавател
Симеон Емануилов е програмист и Senior SEO специалист с богат опит. Има над девет години опит в сферата на уеб разработката, като създава различни решения за онлайн магазини и уеб сайтове.
Професионалните му интереси са в сферата на техническото SEO, автоматизация на процесите и програмиране с Python. Лектор е на специализирани събития, като част от тях са: обучения в SoftUni Digital, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др. Допълнително се занимава с разработка на полезни уеб инструменти, които улесняват процесите на анализ.
До края на 2019 работи като Senior SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Там работи по някои от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.
Йоанна Карамфилова
Преподавател