Advanced Digital Advertising - февруари 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Advanced Digital Advertising - февруари 2020

3 курса в модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за A/B тестове, чрез Google Optimize
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
Виж още

Модулът е подходящ за средно напреднали в областта на рекламата във Facebook и Google и уеб анализа.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 8 февруари. Обучението стартира на 10 февруари 2020 г. с курса "Facebook Advertising Advanced - януари 2020".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за модула

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 3 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
580лв.
Онлайн

Записване за модула

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 3 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
530лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (17 февруари).

Бисер Вълов

Преподавател

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От шест години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. 
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

Александър Георгиев

Преподавател

Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 12 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.

Симеон Емануилов

Преподавател

Симеон Емануилов е програмист и Senior SEO специалист с богат опит. Има над девет години опит в сферата на уеб разработката, като създава различни решения за онлайн магазини и уеб сайтове.

Професионалните му интереси са в сферата на техническото SEO, автоматизация на процесите и програмиране с Python. Лектор е на специализирани събития, като част от тях са: обучения в SoftUni Digital, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др. Допълнително се занимава с разработка на полезни уеб инструменти, които улесняват процесите на анализ.

До края на 2019 работи като Senior SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Там работи по някои от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.

Йоанна Карамфилова

Преподавател

Йоанна е Google Ads специалист и Team Lead на Google Ads отдела на дигитална агенция Advertise BG. Фокусирана е върху изграждането на дигитални стратегии, създаването и оптимизацията на платени реклами в Google екосистемата. Освен в Google Ads специализира и в инструментите Google Analytics, Google Data Studio и Google Tag Manager. Управлява кампании за брандове в разнообразни сектори на българския и чуждестранни пазари, сред които Sport Depot, Helikon, Esteta Interiori, Techmart и др. Занимава се активно и с обучението и развитието на екипа на агенцията.

Advanced Digital Advertising - февруари 2020

3 курса в модула
Advanced Digital Advertising - февруари 2020
Advanced Digital Advertising - февруари 2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.