МОДУЛ: Social Media Marketing - януари 2019 Social Media Marketing - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Social Media Marketing - януари 2019

Активен 21Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Проучваш и анализираш конкуренцията
  • Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
  • Планираш и създаваш съдържание за Instagram
  • Планираш и създаваш рекламни кампании
  • Реализираш успешни кампании с инфлуенсъри
  • Оптимизираш резултатите в реално време

Обучението е подходящо, както за напълно начинаещи, така и за маркетинг и бранд мениджъри, social media специалисти и фрийленсъри, хора с желание да се развиват в маркетинга и рекламата и за всички желаещи да използват Facebook и Instagram за бизнес цели.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 6 януари. Обучението стартира на януари 2019 г. с курса "Facebook Marketing - януари 2019".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за модула

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 3 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
480лв.
Онлайн

Записване за модула

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 3 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
  • При записване за модула спестявате 20% от цената на отделните курсове в него
400лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (15 януари).

Преподаватели

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

elizabet_al_softuni avatar
Елизабет Александрова
Гост-лектор
Елизабет Александрова е Digital Media Specialist в Нестле България и от 2 години е част от отдел комуникации в Нестле и отговаря за дигиталното медийно присъствие на всички брандове. Вече 6 години години се занимава с дигитален маркетинг, като преди това е била от другата страна - тази на агенцията.
vera_gotzeva_softuni avatar
Вера Гоцева-Ломовера
Гост-лектор
Вера Гоцева - Ломовера води курсове по фотография, фотоуикенди, корпоративни фототиймбилдинги и публични лекции в различни формати. Зад гърба си има солиден опит като журналист и фотограф с интереси в сферата на визуалните изкуства, психологията, науката и технологиите. Има 7 реализирани изложби, една от които в рамките на Barcelona Design Week през 2014.

През последните две години обединява двете си най-големи страсти - разказването на визуални истории и пътуването в разработване на собствен формат - курсове по смартфон фотография, които провежда като фотоуикенди на различни красиви места из България два пъти в месеца. Курсовете й попадат в The Atlantic и други издания. Сред комерсиалните й клиенти и партньори са едни от най-големите компании в България.
www.instagram.com/lomovera/
stanimira_rad_softuni avatar
Станимира Радева
Гост-лектор
Станимира Радева е Digital Marketing & eBusiness Manager в Нестле България. Има 10 години опит в маркетинга, 6 от които в развитие на марката NESCAFE Dolce Gusto в България, включително развитието на eCommerce модела на бизнеса. От 4 години се занимава с Digital Marketing, като на позицията eBusiness Lead ръководи дигиталната трансформация и развитие на бизнесите на Нестле България в онлайн средата.
bpminmymind avatar
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.