Курс Facebook Marketing - януари 2019 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing - януари 2019

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Facebook бизнес обекти и оптимизация на страници

    • Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили;
    • Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели;
    • Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците;
    • Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.

  • Алгоритъм на Facebook

    • Теоретично разглеждане на структурата, чрез която Facebook дава приоритет на различни видове съдържание в News Feed;
    • Разбиране за значението и ролята на понятия като Edge Rank, Social Graph и Open Graph;
    • Практически съвети за оптимизация на видимостта на съдържанието, което създаваме.

  • Facebook Insights

    • Практическо разглеждане на фукнциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците;
    • Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период.

  • Създаване на атрактивно съдържание за Facebook

    • Теоретична лекция за копирайтинг в социалните медии, съчетана с много примери;
    • Съвети за създаване на професионален план за бранд език, визуална стилистика и водещи теми в съдържанието.

  • Facebook реклама - част 1

    • Преглед на рекламните формати и техните преимущества;
    • Постъпков модел за създаването на рекламна кампания в Ads Manager и Power Editor;
    • Съвети за визуални и текстови оптимизации на рекламните елементи - заглавие, изображение, описания и бутони.

  • Facebook реклама - част 2

    • Практическо разглеждане на Ads Manager, настройката на кампании и таргетиране.

  • Facebook реклама - част 3

    • Разглеждане на оптимизациите за напреднали - използване на фейсбук пиксел, създаване на специални аудитории, въвеждане на конверсии, разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.

  • Facebook промоции

    • Цели, механизъм и реализация на ефективните фейсбук промо активности;
    • Примери за кампании и синхронизация на няколко социални канала за максимален ефект.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ основно за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с Facebook маркетинга.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Бисер Вълов

Преподавател

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.