Facebook Marketing - януари - 2019 Курс Facebook Marketing - януари - 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Facebook Marketing - януари - 2019

08 януари 2019 4 седмици 6 кредита

За курса

В рамките на курса по Facebook и социални медии ще имате възможността да опознаете в детайли как работят най-разпространените социални платформи днес, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в тях и как да ги използваме като ефективни канали за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
Теми
  • Facebook бизнес обекти и оптимизация на страници

    Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили. Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели. Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците. Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.

    Дата: 8-ми януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Алгоритъм на Facebook

    Теоретично разглеждане на структурата, чрез която Facebook дава приоритет на различни видове съдържание в News Feed, Разбиране за значението и ролята на понятия като Edge Rank, Social Graph и Open Graph. Практически съвети за оптимизация на видимостта на съдържанието, което създаваме.

    Дата: 10-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook Insights

    Практическо разглеждане на фукнциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците. Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период.

    Дата: 15-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на атрактивно съдържание за Facebook

    Теоретична лекция за копирайтинг в социалните медии, съчетана с много примери. Съвети за създаване на професионален план за бранд език, визуална стилистика и водещи теми в съдържанието.

    Дата: 17-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook реклама - част 1

    Преглед на рекламните формати и техните преимущества. Постъпков модел за създаването на рекламна кампания в Ads Manager и Power Editor. Съвети за визуални и текстови оптимизации на рекламните елементи - заглавие, изображение, описания и бутони.

    Дата: 22-ри януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook реклама - част 2

    Практическо разглеждане на Ads Manager, настройката на кампании и таргетиране.

    Дата: 24-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook реклама - част 3

    Разглеждане на оптимизациите за напреднали - използване на фейсбук пиксел, създаване на специални аудитории, въвеждане на конверсии, разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.

    Дата: 29-ти януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook промоции

    Цели, механизъм и реализация на ефективните фейсбук промо активности. Примери за кампании и синхронизация на няколко социални канала за максимален ефект.

    Дата: 31-ви януари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит представлява практически проект, който трябва да предадете не по-късно от 10.02 (неделя) до 23:59:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ основно за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с Facebook маркетинга.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 6 януари 2019. Обучението стартира на 8 януари и завършва на 31 януари.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (15 януари). 

Преподавател

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От четири години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от три години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.