Instagram Marketing - март 2019 Курс Instagram Marketing - март 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Instagram Marketing - март 2019

08 март 2019 5 седмици 6 кредита

За курса

Майсторският клас за Instagram включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекта на платформата по отношение на маркетинг: Създаване и управление на профил/бизнес профил, Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание, Практика: мобилно и фотозаснемане, и Рекламни кампании и формати.

Целта на обучението е да се получат познания за създаване, управление, развитие и реклама на Instagram за бизнес цели. В обучението ще се включат и няколко страхотни специалисти в различни направления като гост-лектори; Вера Гоцева-Ломовера, Visual Storyteller, професионален фотограф и специалист по заснемане с мобилно устройство; Велизар Величков, който управлява често бюджети от над 1 милион месечно за Facebook и Instagram реклама; и двама от топ маркетинг професионалистите на Nestle Bulgaria - Станимира Радева, eBusiness Lead и Елизабет Александрова, Digital Media Specialist.

Запишете се на обучението, за да усвоите практически техники, разширите познанията си за Instagram и прилагате наученото в помощ на професионалното ви развитие и бизнеса!

Умения, които ще придобиеш

  • Проучваш и анализираш конкуренцията
  • Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
  • Планираш и създаваш съдържание за Instagram
  • Планираш и създаваш рекламни кампании
  • Реализираш успешни кампании с инфлуенсъри
  • Оптимизираш резултатите в реално време
Теми
  • Въведение в Instagram

    Разглеждане на основните функции, UI, типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил. Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook. Как може Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход.
    Домашна задача за проучване и анализ на категория, конкурекция, успешни и неуспешни примери.  При желание: създаване на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението. 

    Дата: 8-ми март, 19:00 - 22:00
  • Създаване на Instagram стратегия

    Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
    Шаблони за планиране, бюджетиране и action plan. Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план. Техники за популяризиране на профил/бизнес профил. Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа. 

    Дата: 15-ти март, 19:00 - 22:00
  • Съдържание за Instagram

    Разглеждане на резултати от домашната задача за създаване на стратегия и съдържание за Instagram стъпка по стъпка.
    Примери за създаване на съдържание за Instagram. Фото постове, видео, live video, stories. Инструменти за създаване на съдържание. Мобилни приложения за обработване на съдържание. Добри практики и съвети.
    Практическа работа: мобилно заснемане на съдържание за Instagram с осигурена техника,  всеки е свободен да се включи и със собствена техника. Задачи за домашна работа, свързани с фотозаснемане.


    Дата: 22-ри март, 19:00 - 22:00

  • Рекламни формати, планиране и пускане на реклама

    С участие на гост-лектори от Digital Marketing екипа на Nestle България (Станимира Радева, eBusiness Lead и Елизабет Александрова, Digital Media Specialist).

    Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица. Практически съвети: Рекламни формати, създаване, тестване и оптимизиране на рекламни кампании стъпка по стъпка. Анализиране на резултати. A/B тестване. Задача за домашна работа.


    Дата: 29-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Заснемане на съдържание, въпроси и дискусия

    Заснемане на съдържание за Instagram с гост-лектор Вера Гоцева-Ломовера - фотожурналист и специалист по заснемане с мобилно устройство.

    Обсъждане на основните научени теоритични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им. Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram. Дискусия и разглеждане на примери по желание на участниците в обучението. Подготовка за предстоящия изпит, разглеждане на примерни въпроси и дискусия. 


    Дата: 5-ти април, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит представлява практически проект, който трябва да предадете не по-късно от 21 април (неделя) до 23:59:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Обучението е подходящо за маркетинг и бранд мениджъри, social media специалисти и фрийленсъри, хора с опит в рекламата, дигитални ентусиасти, инфлуенсъри, както и за всички желаещи да разширят знанията си по отношение на Instagram.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 6 март 2019. Обучението стартира на 8 март и завършва на 5 април.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (22 март). 

Преподаватели

bpminmymind avatar
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
LinkedIn
stanimira_rad_softuni avatar
Станимира Радева
Гост-лектор
Станимира Радева е Digital Marketing & eBusiness Manager в Нестле България. Има 10 години опит в маркетинга, 6 от които в развитие на марката NESCAFE Dolce Gusto в България, включително развитието на eCommerce модела на бизнеса. От 4 години се занимава с Digital Marketing, като на позицията eBusiness Lead ръководи дигиталната трансформация и развитие на бизнесите на Нестле България в онлайн средата.
elizabet_al_softuni avatar
Елизабет Александрова
Гост-лектор
Елизабет Александрова е Digital Media Specialist в Нестле България и от 2 години е част от отдел комуникации в Нестле и отговаря за дигиталното медийно присъствие на всички брандове. Вече 6 години години се занимава с дигитален маркетинг, като преди това е била от другата страна - тази на агенцията.
vera_gotzeva_softuni avatar
Вера Гоцева-Ломовера
Гост-лектор
Вера Гоцева - Ломовера води курсове по фотография, фотоуикенди, корпоративни фототиймбилдинги и публични лекции в различни формати. Зад гърба си има солиден опит като журналист и фотограф с интереси в сферата на визуалните изкуства, психологията, науката и технологиите. Има 7 реализирани изложби, една от които в рамките на Barcelona Design Week през 2014.

През последните две години обединява двете си най-големи страсти - разказването на визуални истории и пътуването в разработване на собствен формат - курсове по смартфон фотография, които провежда като фотоуикенди на различни красиви места из България два пъти в месеца. Курсовете й попадат в The Atlantic и други издания. Сред комерсиалните й клиенти и партньори са едни от най-големите компании в България.
www.instagram.com/lomovera/