Facebook Advertising Masterclass - февруари 2019 Курс Facebook Advertising Masterclass - февруари 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Facebook Advertising Masterclass - февруари 2019

11 февруари 2019 09 март 2019 3 седмици 9 кредита

За курса

Майсторският клас по Facebook реклама е предназначен за хора с опит в областта, които искат да сверят часовника си с топ практиките за реализиране на рекламни кампании в най-популярната социална мрежа в света. Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания, включвайки оптимизации по трите основни периода - времето на подготовка за кампанията, периодът на активна кампания и анализа на резултатите след нея. За целта ще бъдат разгледани редица стратегии и инструменти, които се използват за всеки от периодите, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.


Ако имате опит във Facebook рекламата и искате да опознаете методите за професионално планиране, създаване, провеждане и анализиране на рекламна кампания, този майсторски клас ще е изключително полезен за вас!

Умения, които ще придобиеш

  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
Теми
  • Новости и настройки в платформата

    Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании. Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им. Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании. Подготовка на рекламни криейтиви за кампания - вариации на текстове и изображения. Домашно задание.

    Дата: 11-ти февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Проучване на аудитории

    Разглеждане на резултати от домашното задание и подготовка на специални аудитории за рекламната ни кампания чрез Facebook Audiences. Анализ на новостите при създаването на аудитории. Проучване на интереси с Audiience Insights.

    Дата: 13-ти февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на рекламната кампания

    Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове. Оформяне на различни ад сетове за различните аудитории, анализ на таргетирането и избора на местоположение. Домашно задание.

    Дата: 18-ми февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация и показатели за наблюдение

    Преглед на идеите от домашното задание. Разглеждане на възможността за създаване на автоматични правила(Automated Rules). Създаване на препоръчан от лектора Custom Columns отчет с най-важните данни за наблюдение по време на рекламна кампания.

    Дата: 20-ти февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване и анализ на текуща кампания

    Обсъждане на процеса на тестване на рекламната кампания и задълбочено разглеждане на данните от нея, за да се извършат коригиращите действия.  За финал - анализ и след приключване на рекламната кампания.

    Дата: 25 февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въпроси и отговори

    Преговор на научените знания, подготовка за предстоящия изпит и отговор на допълнителни въпроси.

    Дата: 27-ми февруари, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Обучението завършва с практически изпит, който представлява тест с поредица от въпроси с избираем отговор. На база броя правилни отговори на всеки курсист, ще бъде формирана неговата оценка.

    Дата: 9-ти март, от 12:00 до 18:00 ч. в зала Deep Web

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на фейсбук, така че да познават Ads Manager и основната структура на рекламните кампании. Всичко останало ще бъде обяснено и показано по време на обучението.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 9 февруари 2019. Обучението стартира на 11 февруари и завършва на 27 февруари.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч.в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практически изпит, който представлява тест с поредица от въпроси с избираем отговор. На база броя правилни отговори на всеки курсист, ще бъде формирана неговата оценка. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (18 февруари). 

Преподавател

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От четири години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.