Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.
МОДУЛ: Fundamentals Program - февруари 2021
За модула
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Управление на списъци и бази данни
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
- Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Работа с отчети в Google Analytics
- Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
- Умения по Google Tag Manager на базово ниво
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
- Усвояване на принципите за работа на търсачките
- Умения за изготвяне на технически одит
- Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
- Анализ на търсенето
- Работа с Google Search Console
- Оптимизация на съдържанието
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване на атрактивни Facebook послания
- Създаване на привлекателно визуално съдържание
- Използване на статистики за подобряване на резултатите
- Организиране на ефективни промо активности и игри
- Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
- Управляване и оптимизиране рекламни кампании
Fundamentals Program е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за Fundamentals Module, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
До кога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?
Записването за Fundamentals Program е отворено до 1 февруари. Обучението стартира на 4 февруари 2021 г. с курса "E-mail Marketing - февруари 2021". Между 18 и 31 януари ще бъдат организирани няколко допълнителни безплатни workshop-a, специално за записалите Fundamentals Program (преди старта на първия курс от програмата).
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки отделен курс от програмата. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението във Fudamentals Program?
За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса за онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за Fundamentals Program
| 620 лв. |
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620лв. или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660лв.). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 28 февруари 2021 г.
Преподаватели
Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.
Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.
Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.
Интересува се от SEO, Big Data и machine learning. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и лектор в Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.