Курс Google Ads - юли 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads - юли 2021

Начало Начало: 20 юли 2021
продължителност 4 седмици
кредити 6 кредита
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Фундаменти на Google Ads

    • Какво е Google Ads?;
    • Типове реклами;
    • Основни формати;
    • Основни настройки;
    • Ключови думи;
    • Bidding;

    Дата: 20 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Настройки на акаунта и търсачката

    • Създаване и настройване на акаунт;
    • Създаване и настройване на Seach кампания;
    • Създаване на рекламни групи;
    • Начини за таргетиране;

    Дата: 22 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Дисплейна мрежа, Видео реклами и Мобилни реклами

    • Формати;
    • Настройки;
    • Ремаркетинг и таргетиране в Google Display, Video & Mobile;

    Дата: 27 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Дисплейна мрежа, Видео реклами и Мобилни реклами

    • Създаване и настройване на Google Display и Youtube кампания;
    • Създаване на рекламни групи;
    • Начини за таргетиране;

    Дата: 29 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads базова автоматизация

    • Dynamic Search Ads;
    • Вмъквания на ключови думи;
    • Smart Display campaigns;

    Дата: 3 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Case studies, статистики и криейтиви

    • Статистики;
    • Възвръщаемост на инвестициите и криейтиви;

    Дата: 5 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит;
    • Отговор на въпроси;

    Дата: 10 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Google Ads Campaign Proposal

    • Получаване на запитване;
    • Проучване и изготвяне на стратегия;
    • Изготвяне на план с подробна разбивка;
    • Подготовка и изпълнение на рекламна кампания;

    Дата: 12 август, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 22 август (четвъртък) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 21 август до 22:00 часа на 22 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 9 септември (четвъртък) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 11 септември до 22:00 часа на 12 септември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курсът е отворено до 11 юли. Обучението стартира на 13 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 19 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 21 август и 22 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Онлайн

170 лв.

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 27 юли).

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 7 години и половина. Натрупал е богат опит като PPC и медиа планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др, през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 8 миолина лв. Преди година и половина минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания. Обича ниските CPC-та и високият Conversion Rate.

Google Ads - юли 2021

Google Ads - юли 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."