E-mail Marketing - февруари 2021
Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове.
Курсът обхваща както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал.
По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Управление на списъци и бази данни
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
- 1 Ресурси
- 2 Въведение и курсов проект
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса. - 2 Въведение и курсов проект
-
Въведение и курсов проект
• Въведение в e-mail маркетинга;
• Основни понятия в e-mail маркетинга;
Дата: 4 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 3 Въведение в имейл маркетинга
- 4 Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг
- 3 Въведение в имейл маркетинга
-
Въведение в имейл маркетинга
• Какво е имейл маркетинг и какво не е?
• СПАМ. Предимства и недостатъци.
• Показатели за успех.
• Подготовка на имейл маркетинг стратегия.
Дата: 9 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 4 Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг
-
Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг
• Основни видове имейл маркетинг.
• Какво е сегментация и защо е важна.
• CRM и как помага за обогатяване на базата ни данни.
• Сравнение между някои от имейл маркетинг платформите.
• Методи за определяне на подходящата платформа.
Дата: 11 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 5 Най-важните елементи на имейл маркетинга
- 6 Стратегии за подобрение на резултатите
- 5 Най-важните елементи на имейл маркетинга
-
Най-важните елементи на имейл маркетинга
• Създаване на списъци, бази данни и сегменти.
• Запознаване с различни видове кампании, създаването и подготовка им.
• Потребителския път, като част от имейл маркетинг стратегията.
• Добри практики за успешен имейл бюлетин.
• Кои са основните видове имейли и как и кога да се изпращат.
Дата: 16 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 6 Стратегии за подобрение на резултатите
-
Стратегии за подобрение на резултатите
• Запознаване с най-важните метрики;
• Benchmarks и тълкуване на статистиката в имейл маркетинга;
• Стратегии за увеличаване на базата данни;
• Стратегии за подобряване на open rate;
• Стратегии за подобряване на click rate;
• Стратегии за увеличаване на продажбите и Love marketing кампании;
Дата: 18 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.Ресурси от темата
- 7 Проблеми в имейл маркетинга и техните решения
- 8 Пътна карта за успех в имейл маркетинга
- 7 Проблеми в имейл маркетинга и техните решения
-
Проблеми в имейл маркетинга и техните решения
• Справяне с нисък delivery rate;
• Справяне с попадане в SPAM списъци;
• Oплакване от клиенти към КЗП;
• Проблеми с имейл маркетинг платформата;
• Казуси с дизайна на имейл кампаниите;
Дата: 23 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 8 Пътна карта за успех в имейл маркетинга
-
Пътна карта за успех в имейл маркетинга
• Практически план, стъпка по стъпка, за изграждане на имейл маркетинг система;
• съставяне на стратегия и провеждане на първите успешни кампании;
Дата: 25 февруари, от 19:00 до 22:00 часа,изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 9 Подготовка за изпит
- 10 Q&A session
- 9 Подготовка за изпит
-
Подготовка за изпит
• Klaviyo & Mailchimp - Упражнение;
Дата: 2 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 10 Q&A session
-
Q&A session
• Въпроси и отговори свързани с подготовката на изпитния проект;
Дата: 4 март, от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 11 Редовен Изпит
- 12 Поправителен изпит
- 11 Редовен Изпит
-
Редовен Изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 9 март (вторник) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 6 март до 23:30 часа на 9 март.Ресурси от темата
- 12 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 30 март (вторник) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 27 март до 23:30 часа на 30 март.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 2 февруари. Обучението стартира на 4 февруари 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 9 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение:
| 170 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (11 февруари).
Преподаватели
Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.
Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.