Курс E-mail Marketing - февруари 2021 - SoftUni Digital
Loading...

E-mail Marketing - февруари 2021

04 февруари 2021 08 март 2021 5 седмици 6 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Управление на списъци и бази данни
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
Теми
  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въведение и курсов проект

    • Въведение в e-mail маркетинга;
    • Основни понятия в e-mail маркетинга;

    Дата: 4 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въведение в имейл маркетинга

    • Какво е имейл маркетинг и какво не е?
    • СПАМ. Предимства и недостатъци.
    • Показатели за успех.
    • Подготовка на имейл маркетинг стратегия.

    Дата: 9 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг

    • Основни видове имейл маркетинг.
    • Какво е сегментация и защо е важна.
    • CRM и как помага за обогатяване на базата ни данни.
    • Сравнение между някои от имейл маркетинг платформите.
    • Методи за определяне на подходящата платформа.

    Дата: 11 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Най-важните елементи на имейл маркетинга

    • Създаване на списъци, бази данни и сегменти.
    • Запознаване с различни видове кампании, създаването и подготовка им.
    • Потребителския път, като част от имейл маркетинг стратегията.
    • Добри практики за успешен имейл бюлетин.
    • Кои са основните видове имейли и как и кога да се изпращат.

    Дата: 16 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за подобрение на резултатите

    • Запознаване с най-важните метрики;
    • Benchmarks и тълкуване на статистиката в имейл маркетинга;
    • Стратегии за увеличаване на базата данни;
    • Стратегии за подобряване на open rate;
    • Стратегии за подобряване на click rate;
    • Стратегии за увеличаване на продажбите и Love marketing кампании;

    Дата: 18 февруари, от 19:00 до 22:00 часа.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Проблеми в имейл маркетинга и техните решения

    • Справяне с нисък delivery rate;
    • Справяне с попадане в SPAM списъци;
    • Oплакване от клиенти към КЗП;
    • Проблеми с имейл маркетинг платформата;
    • Казуси с дизайна на имейл кампаниите;

    Дата: 23 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Пътна карта за успех в имейл маркетинга

    • Практически план, стъпка по стъпка, за изграждане на имейл маркетинг система;
    • съставяне на стратегия и провеждане на първите успешни кампании;

    Дата: 25 февруари, от 19:00 до 22:00 часа,изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Klaviyo & Mailchimp - Упражнение;

    Дата: 2 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен Изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 8 март (понеделник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 7 март до 22:00 часа на 8 март.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 22 март (понеделник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 21 март до 22:00 часа на 22 март.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 2 февруари. Обучението стартира на 4 февруари 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 8 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 7 и 8 март.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
170 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (11 февруари).

Преподаватели

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР, и Интернет медии над 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по различни проекти за брандове, като McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
montes avatar
Симона Попова

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. 

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.