Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.
Google Analytics - април 2021
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на разчитане на данните от Google Analytics. За целта ще бъдат разгледани редица отчети и инструменти, за да получим детайлна и конкретна информация за оценката на ефективността и представянето на рекламни стратегии и онлайн проекти.
Умения, които ще придобиеш
- Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Работа с отчети в Google Analytics
- Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
- Умения по Google Tag Manager на базово ниво
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
- 1 Ресурси
- 2 Въведение във уеб анализа и основни отчети
- 1 Ресурси
- 2 Въведение във уеб анализа и основни отчети
-
Въведение във уеб анализа и основни отчети
• Кратка история на уеб анализа, основни метрики и показатели, проблемите и задачите, които решава уеб анализа;
• Преглед на основни отчети в Google Analytics;
Дата: 13 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Отчети в Google Analytics
- 4 Събития, цели и продажби
- 3 Отчети в Google Analytics
-
Отчети в Google Analytics
• Отчети в Google Analytics: Аудитории, Придобиване и Поведение;
Дата: 15 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 4 Събития, цели и продажби
-
Събития, цели и продажби
• Конфигуриране на събития (events) и създаване на цели (goals);
• E-commerce проследяване: universal tracking & enhanced tracking;
• Conversion reports;
• Multi-channel funnels;
• Assisted conversions;
• Attribution models;
• Measurement Protocol & Enhanced Analytics Tracking;
Дата: 20 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 5 Проследяване на електронна търговия и отчети
- 6 Сегментация и проследяване
- 5 Проследяване на електронна търговия и отчети
-
Проследяване на електронна търговия и отчети
Дата: 22 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 6 Сегментация и проследяване
-
Сегментация и проследяване
• Сегментирани и проследяване на трафика и продажбите;
Дата: 27 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 7 Анализи, отчети и A/B тестове
- 8 Редовен изпит
- 7 Анализи, отчети и A/B тестове
-
Анализи, отчети и A/B тестове
• Custom reports;
• Custom dashboards;
• Alerts;
• Регулярно изпращане на отчети;
• A/B тестове: - Процес на тестинг - Техническа подготовка с Google Optimize - Статистическа значимост на резултатите, калкулация на извадки Отговор на въпроси с Google Analytics - примери от различни индустрии;
Дата: 29 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 8 Редовен изпит
-
Редовен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 9 май (неделя) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 8 май до 23:30 часа на 9 май.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 9 Поправителен изпит
- 9 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 30 май (неделя) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 29 май до 23:30 часа на 30 май.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга и системите за уеб анализ.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 11 април. Обучението стартира на 13 април 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 8 и 9 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение:
| 170 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (20 април).
Преподавател
Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.