Fundamentals Program - октомври 2020 - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Fundamentals Program - октомври 2020

Активен 36Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Настройки персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
  • Умения по Google Tag Manager на базово ниво
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Оптимизация на съдържанието

Fundamentals Program е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Module, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

До кога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?

Записването за Fundamentals Program е отворено до 15 октомври. Обучението стартира на 20 октомври 2020 г. с курса "Content Marketing - октомври 2020".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки отделен курс от програмата. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението във Fudamentals Program? 

За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса за онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат и удостоверение. 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за Fundamentals Program

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия;
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите;
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
620 лв.

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса или на 2 равни вноски по 330 лева. Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 20 ноември 2020 г.

Преподаватели

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг
BogdanBogomilov avatar
Богдан Богомилов
Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. Преди година и половина минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания. Обича ниските CPC-та и високият Conversion Rate.
netpeak avatar
Геннадий Воробьов
Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран върху изпълнението на своята основна мисия, а именно – да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да обучава и създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни. 

Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото й създаване. Основател е и на безплатната платформа за развитие на малкия бизнес – Netpeak Cluster.
velizar.velichkov avatar
Велизар Величков
Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
denislav.georgiev avatar
Денислав Георгиев
Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.
montes avatar
Симона Попова

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. 

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм. 

m.zhelyazkov avatar
Мартин Желязков
Мартин Желязков е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Притежава дългогодишен опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и на корпоративни сайтове. Фокусът на работата му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България.

В свободното си време обича да чете и да обогатява своите познания в сферата на SEO, Big Data и machine learning, както и да пише публикации на SEO тематика и дигитален маркетинг. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
fatdogmendossa avatar
Петър Хаджиколев
Петър е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.
donchev77 avatar
Борислав Дончев
Борислав Дончев е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Професионалното му развитие търпи огромен ръст след като завършва с отличие цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital 2018/2019. Тогава той печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak, която радостно приема. Това го прави част от множеството success stories на студенти, преминали успешно програмата на SoftUni Digital.

Същевременно, Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на конкурса пo състезателно програмиране "СофтУниада", както и лектор в поредицата Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.