Курс Content Marketing - октомври 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Content Marketing - октомври 2020

20 октомври 2020 3 седмици 6 кредита

За курса

Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания. Посредством методите на Content Marketing се стараем да привлечем ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.


Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
Теми
  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въведение в Content Marketing

    • Дефиниране на контент маркетинг.
    • История на зараждането на контент маркетинга.
    • Типове съдържание и комбинация между тях.
    • Разлика между съдържание и реклама.

    Дата: 20 октомври, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поставяне на цели и създаване на персони

    • Целеполагане – SMART цели.
    • Използване на инструменти за опознаване на аудиторията и темплейти за създаване на персони.

    Дата: 22 октомври, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Канали, формати и стил

    • Канали на съдържание – начини за подбор.
    • Формати за съдържание – текст, аудио, визуално съдържание.
    • Слабо използвани ефективни контент формати.
    • Стайлгайдове за консистентно съдържание.

    Дата: 27 октомври, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Подбор на теми. Планиране на регулярно съдържание

    • Подбор на теми за съдържание – ключови инструменти.
    • Децентрализация на съдържанието.
    • Типове съдържание и обединяване в календар.
    • Серийно съдържание.

    Дата: 29 октомври, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дългоформатно съдържание и разпространение

    • Skyscraper съдържание
    • Клъстерно съдържание – в собствения сайт на марката и в други канали
    • Преизползване на съдържание в други формати и канали
    • Техники за разпространение на съдържанието

    Дата: 3 ноември, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Измерване на кампании

    • Нужда от измерване в маркетинга – тенденции в цифри.
    • Типове метрики за анализ на съдържание.
    • Пирамида на измерване – дефиниране на конкретни метрики за нашите кампании.

    Дата: 5 ноември, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Live демо на курсов проект

    • Live demo за подготовка на курсов проект.
    • Примерни курсови проекти.

    Дата: 10 ноември, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop и въпроси

    • Сесия за въпроси и отговори.
    • Обратна връзка към готови курсови проекти.

    Дата: 12 ноември, 19:00-22:00ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 15.11 (неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 14 ноември до 22:00 ч. на 15 ноември.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ основно за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга и владеят английски език на начално ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 18 октомври 2020 г. Обучението стартира на 20 октомври, а занятията се провеждат във вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел Теми.

Къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 15-ти ноември /неделя/, 23:59 ч., а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се проведе от 10:00 ч. на 14 ноември, до 22:00 ч. на 15 ноември.

Certificate

Щe получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит, и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

• Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
• Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
• Достъп до затворена Facebook група с курсистите
• Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

170 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (27 октомври).

Преподавател

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг
LinkedIn