Facebook Marketing - ноември 2020
В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес. Ще разберете как най-успешно да планирате и настроите facebook реклама, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в нея и как да я използваме като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие, до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на атрактивни Facebook послания
- Създаване на привлекателно визуално съдържание
- Използване на статистики за подобряване на резултатите
- Организиране на ефективни промо активности и игри
- Управляване и оптимизиране рекламни кампании
- Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
- 1 Ресурси
- 2 Facebook профили, страници и групи
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.Ресурси от темата
- 2 Facebook профили, страници и групи
-
Facebook профили, страници и групи
• Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили.
• Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели.
• Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците.
• Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.
Дата: 17 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 3 Алгоритъм на Facebook и Facebook Insights
- 4 Структура и формати на Facebook реклами
- 3 Алгоритъм на Facebook и Facebook Insights
-
Алгоритъм на Facebook и Facebook Insights
• Основни показатели и сигнали, които Facebook алгоритъмът отчита, за да покаже с приоритет различни видове съдържание в News Feed.
• Как да оптимизираме и създадем съдържание, което да се показва повече в News feed?
• Практическо разглеждане на функциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците.
• Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период.
Дата: 19 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 4 Структура и формати на Facebook реклами
-
Структура и формати на Facebook реклами
• Какво представлява рекламата във Facebook и къде я срещаме?
• Кои са различните рекламни формати и какви са преимуществата им?
• Какви са най-подходящите формати за различни устройства и какви са техническите изисквания за всеки от тях.
Дата: 24 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 5 Атрактивно визуално съдържание за Facebook
- 6 Качествени реклами и копирайт, който продава
- 5 Атрактивно визуално съдържание за Facebook
-
Атрактивно визуално съдържание за Facebook
• Как да грабнем вниманието на потребителите с атрактивна визия на нашите публикации?
• Полезни съвети и трикове за по-добри резултати при органични постове и реклами.
• Водещи тенденции в изображенията и видео съдържанието в платформата.
Дата: 26 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 6 Качествени реклами и копирайт, който продава
-
Качествени реклами и копирайт, който продава
• Правила и съвети за създаването на текстово съдържание за описания, органични постове и реклами.
• Водещи принципи на копирайта в социалните мрежи и демонстрация на инструменти за бързо и лесно създаване на криейтив.
Дата: 1 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 7 Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
- 8 Facebook Pixel и оптимизации
- 7 Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
-
Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
• Какво е Facebook Ads Manager и как да създадем рекламна кампания?
• Какви са различните настройки, които да приложим спрямо рекламните ни цели?
• Какви са възможностите за таргетиране във Facebook?
Дата: 3 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 8 Facebook Pixel и оптимизации
-
Facebook Pixel и оптимизации
• Какво е Facebook pixel и как се използва?
• Как да въведем конверсии и да създаваме специални аудитории?
• Разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.
Дата: 8 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло оналйн.Ресурси от темата
- 9 Facebook промоции
- 10 Изпит
- 9 Facebook промоции
-
Facebook промоции
• Какви видове промоции са позволени?
• Защо да ги използваме и какви трябва да бъдат целите им?
• Как да ги синхронизираме в няколко социални канала за максимален ефект?
Дата: 10 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 10 Изпит
-
Изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20 декември (неделя) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 19 декември до 22:00 часа на 20 декември.
- 11 Поправителен изпит
- 11 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 3.01 (неделя) до 23:59:59 ч.
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 2 януари до 22:00 ч. на 3 януари.
Ресурси от темата
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с Facebook маркетинга.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 15 ноември. Обучението стартира на 17 ноември 2020 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 19 и 20 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение: | 170 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (24 ноември).