Курс Facebook Marketing - ноември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Facebook Marketing - ноември 2020

17 ноември 2020 4 седмици 6 кредита

За курса

В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес. Ще разберете как най-успешно да планирате и настроите facebook реклама, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в нея и как да я използваме като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие, до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
Теми
  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.

    Ресурси от темата

  • Facebook профили, страници и групи

    • Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили.
    • Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели.
    • Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците.
    • Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.
    • Домашна №1: Създаване на страница за курсовия проект.

    Дата: 17 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Алгоритъм на Facebook и Facebook Insights

    • Основни показатели и сигнали, които Facebook алгоритъмът отчита, за да покаже с приоритет различни видове съдържание в News Feed.
    • Как да оптимизираме и създадем съдържание, което да се показва повече в News feed?
    • Практическо разглеждане на функциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците.
    • Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период.

    Дата: 19 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Структура на Facebook рекламите и рекламните формати

    • Какво представлява рекламата във Facebook и къде я срещаме?
    • Кои са различните рекламни формати и какви са преимуществата им?
    • Какви са най-подходящите формати за различни устройства и какви са техническите изисквания за всеки от тях.

    Дата: 24 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Атрактивно визуално съдържание за Facebook

    • Как да грабнем вниманието на потребителите с атрактивна визия на нашите публикации?
    • Полезни съвети и трикове за по-добри резултати при органични постове и реклами.
    • Водещи тенденции в изображенията и видео съдържанието в платформата.

    Дата: 26 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на качествени реклами и копирайт

    • Правила и съвети за създаването на текстово съдържание за описания, органични постове и реклами.
    • Водещи принципи на копирайта в социалните мрежи и демонстрация на инструменти за бързо и лесно създаване на криейтив.
    • Домашна №2: Създаване на три органични поста в страницата от домашна №1.

    Дата: 1 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Ads Manager - как да създадем рекламна кампания

    • Какво е Facebook Ads Manager и как да създадем рекламна кампания?
    • Какви са различните настройки, които да приложим спрямо рекламните ни цели?
    • Какви са възможностите за таргетиране във Facebook?
    • Домашна №3: Създаване на три рекламни поста от страницата.

    Дата: 3 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook Pixel и оптимизации

    • Какво е Facebook pixel и как се използва?
    • Как да въведем конверсии и да създаваме специални аудитории?
    • Разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.

    Дата: 8 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло оналйн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook промоции

    • Какви видове промоции са позволени?
    • Защо да ги използваме и какви трябва да бъдат целите им?
    • Как да ги синхронизираме в няколко социални канала за максимален ефект?

    Дата: 10 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20.12 (неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 19 декември до 22:00 ч. на 20 декември.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с Facebook маркетинга.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на лилавия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 15 ноември. Обучението стартира на 17 ноември 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 19 и 20 декември.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:

• Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
• Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
• Достъп до затворена Facebook група с курсистите
• Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

170 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (24 ноември).

Преподаватели

velizar.velichkov avatar
Велизар Величков
Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
denislav.georgiev avatar
Денислав Георгиев
Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
fatdogmendossa avatar
Петър Хаджиколев
Петър е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.