Klaviyo: Празнични и промоционални имейл кампании и автоматизации за повече приходи
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
19 ноември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Марин Йорданов
Остават:
Записани онлайн : 149 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Klaviyo: Празнични и промоционални имейл кампании и автоматизации за повече приходи" нa 19 ноември 2025 г. (сряда) от 19:00
часа с лектор Марин Йорданов.
За семинара
Празничният сезон е най-натовареният период за онлайн търговията, когато конкуренцията за вниманието на клиентите е изключително висока. В този семинар ще бъде показано как платформата за имейл маркетинг Klaviyo може да се използва за създаване на по-ефективни празнични и промоционални кампании, които водят до реални резултати и повече приходи.
Ще бъдат разгледани основните възможности на платформата под призмата на предстоящия празничен сезон – сегментация, персонализация, автоматизации (flows) и проследяване на резултати. Ще бъдат споделени идеи и стратегии за кампании за Черен петък, Cyber Monday, Коледа и Нова година, както и практики за задържане на клиентите след празничния период.
Съдържанието ще бъде допълнено с примери от работата на лектора и live demo, за да се покаже как на практика се изграждат имейл кампании и автоматизации в Klaviyo.
Семинарът е подходящ за онлайн търговци и собственици на бизнеси с онлайн присъствие, маркетинг специалисти и всички, които искат да задълбочат знанията си в дигиталния маркетинг и да използват Klaviyo за по-добри бизнес резултати.
Семинарът е подходящ за онлайн търговци и собственици на бизнеси с онлайн присъствие, маркетинг специалисти и всички, които искат да задълбочат знанията си в дигиталния маркетинг и да използват Klaviyo за по-добри бизнес резултати.
За лектора
Марин Йорданов
Марин е консултант по имейл маркетинг на свободна практика и Klaviyo Partner с международен опит в подпомагането на брандове да увеличават ангажираността, конверсиите и приходите си. Работи с клиенти на всички континенти (без Антарктида), като сред по-значимите проекти през годините се открояват сътрудничества с KPMG, The Future is Bamboo, Net Zero Co., Canadian Premier International Education Awards, Jumeira University, Microjig и Strongman Corporation. Марин завършва "Международен бизнес" в Берлин със специализация в маркетинг, последвана от цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Професионалният му фокус е насочен към цялостното управление на имейл маркетинга: стратегия, съдържание, copywriting, дизайн и техническа реализация с цел изграждане на кампании и автоматизации, които носят измерими бизнес резултати.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар