Klaviyo: Празнични и промоционални имейл кампании и автоматизации за повече приходи - SoftUni Digital
Loading...

Klaviyo: Празнични и промоционални имейл кампании и автоматизации за повече приходи

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
19 ноември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Марин Йорданов
Остават:
Записани онлайн : 149 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Klaviyo: Празнични и промоционални имейл кампании и автоматизации за повече приходи" нa 19 ноември 2025 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Марин Йорданов.
За семинара
Празничният сезон е най-натовареният период за онлайн търговията, когато конкуренцията за вниманието на клиентите е изключително висока. В този семинар ще бъде показано как платформата за имейл маркетинг Klaviyo може да се използва за създаване на по-ефективни празнични и промоционални кампании, които водят до реални резултати и повече приходи. Ще бъдат разгледани основните възможности на платформата под призмата на предстоящия празничен сезон – сегментация, персонализация, автоматизации (flows) и проследяване на резултати. Ще бъдат споделени идеи и стратегии за кампании за Черен петък, Cyber Monday, Коледа и Нова година, както и практики за задържане на клиентите след празничния период. Съдържанието ще бъде допълнено с примери от работата на лектора и live demo, за да се покаже как на практика се изграждат имейл кампании и автоматизации в Klaviyo.

Семинарът е подходящ за онлайн търговци и собственици на бизнеси с онлайн присъствие, маркетинг специалисти и всички, които искат да задълбочат знанията си в дигиталния маркетинг и да използват Klaviyo за по-добри бизнес резултати.
За лектора
Марин Йорданов
Марин е консултант по имейл маркетинг на свободна практика и Klaviyo Partner с международен опит в подпомагането на брандове да увеличават ангажираността, конверсиите и приходите си. Работи с клиенти на всички континенти (без Антарктида), като сред по-значимите проекти през годините се открояват сътрудничества с KPMG, The Future is Bamboo, Net Zero Co., Canadian Premier International Education Awards, Jumeira University, Microjig и Strongman Corporation. Марин завършва "Международен бизнес" в Берлин със специализация в маркетинг, последвана от цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Професионалният му фокус е насочен към цялостното управление на имейл маркетинга: стратегия, съдържание, copywriting, дизайн и техническа реализация с цел изграждане на кампании и автоматизации, които носят измерими бизнес резултати.
Марин Йорданов Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.