За курса
Умения, които ще придобиеш
-
Разработване на ефективна стратегия за инфлуенсър маркетинг, съобразена с целите, аудиторията и ценностите на бранда
-
Създаване на ясен и резултатен бриф за провеждане на успешна инфлуенсър кампания
-
Практическа работа с инструменти и платформи за откриване, управление и анализ на инфлуенсъри и кампании
-
Измерване и интерпретиране на резултатите, включително ключови метрики за оценка на ефективността
-
Идентифициране и подбор на подходящи инфлуенсъри, които отговарят на имиджа и целите на бранда
Теми
- 1. Resources
- 2. Introduction to Influencer Marketing
- 3. Key Stages in Building an Influencer Marketing Campaign
- 4. Choosing the Right Influencers and Social Media
- 5. Key Performance Indicators (KPIs) and Analytical Tools
- 6. Creating an Effective Campaign Brief and Building Long-Term Partnerships
- 7. Best Practices for Communication and Collaboration
- 8. Managing Crisis Situations and Negative Comments
- 9. Exam Preparation
- 10. Regular Exam
- 11. Retake Exam