Remarketing - какво трябва да знаеш за динамичния ремаркетинг? - SoftUni Digital
Loading...

Remarketing - какво трябва да знаеш за динамичния ремаркетинг?

avatar Мария Вълчева 3 минути
Remarketing - какво трябва да знаеш за динамичния ремаркетинг?

Далеч от очите, далеч от сърцето – марките са добре запознати с този факт. Затова един от любимите им инструменти да ангажират отново хора, посетили сайта им, е небезизвестният remarketing. Ако вече си направил първите си стъпки с Google Ads и си се докоснал до него, знаеш, че този вид платена реклама може да бъде изключително ефективен. Затова в предстоящия курс Google Ads Advanced - юни 2024 ще го разгледаш в дълбочина, наред с надграждането на уменията ти във връзка със създаването и управлението на широк спектър от кампании и още:

В днешната статия ще си говорим именно за ремаркетинг и по-точно – какво е динамичен ремаркетинг и какви са ползите от него. А ако искаш цялостно да надградиш уменията си за създаване на работещи реклами в Google Ads, запиши се за курса още днес!

Какво е remarketing?

Аудитории, които са си взаимодействали с бранда ти, са обект на ремаркетинг. Това е начин да ги накараш да се върнат на сайта ти и да преминат на следващата стъпка към конверсия.

Създавайки ремаркетинг аудитории по специфични критерии, можеш да достигнеш до различни потребители – такива, които са сложили продукт в количката си, но не са завършили поръчката, а са напуснали сайта, такива, които само са разгледали определена категория от продукти и т.н.

Сегментирайки тези специфични аудитории, можеш да създаваш тясно таргетирани дисплейни реклами, които да достигнат потребителите с офертите, към които са проявили интерес. И да ги мотивираш да продължат по пътя към конверсията с неща като безплатна доставка, отстъпка и т.н.

Чрез този тип реклама не просто няма да си далеч от очите, а и със сигурност можеш да си проправиш път към сърцето на потребителите, ако правиш добри и ефективни ремаркетинг кампании. Нещо, което ще се научиш да правиш именно по време на курса.

Следващото ниво на ремаркетинга – динамичен ремаркетинг

Ако искаш да вдигнеш нивото на персонализация на рекламите и да предложиш точния продукт в точния момент на аудиторията си, трябва да направиш следващата стъпка. А именно тази към т.нар. динамичен ремаркетинг.

Ако стандартният ти позволява да показваш реклами на потребители, които са имали предишни взаимодействия със сайта ти, то динамичният ти позволява да им покажеш продуктите, които са разглеждали.

Една реклама от кампания за динамичен ремаркетинг предлага много по-високо ниво на персонализация. А когато комбинираш това със специална оферта и дори отстъпка, можеш да постигнеш много по-висок CTR и повече конверсии.

А това са само част от ползите, които т.нар. dynamic remarketing предлага. В следващите редове ще разгледаме и другите накратко.

4 ползи от динамичния ремаркетинг

Вече споменах подобрения CTR и увеличаването на конверсиите. Сред останалите предимства и ползи от динамичния ремаркетинг са:

1. Автоматично генериране на продуктова информация – няма нужда да създаваш редица реклами с различни комбинации от продукти за сегментите си. Динамичният ремаркетинг не изисква ръчни настройки на съдържанието, след като предоставиш т.нар. product feed на Google. Той автоматично черпи информация за имена, картинки и цени на продуктите.

2. Повишаване на разпознаваемостта на бранда – както вече вероятно знаеш, дисплейните реклами играят основна роля за повишаване на разпознаваемостта. Динамичният ремаркетинг не просто ще върне бранда в съзнанието на потребителите, но и ще им напомни какви продукти са разглеждали на сайта.

3. Спад в изоставените кошници – т.нар. abandoned carts са едни от най-неприятните начини, по които бизнесите губят пари. В крайна сметка, това са нереализирани конверсии. С помощта на динамичен ремаркетинг, можеш да покажеш на посетителите на сайта точно какви продукти са оставили в количката си и да ги мотивираш да се върнат и да финализират поръчката си.

4. Намаляване на CPC – динамичният ремаркетинг спомага за повишаване на click-through rate-а, тъй като визуализира много по-релевантни реклами. В резултат, качественият рейтинг на рекламите се повишава, а това на свой ред намалява цената за клик. Така генерираш качествен трафик на осезаемо по-ниска цена.

Първи стъпки в динамичния ремаркетинг

Динамичният ремаркетинг е доказал ефективността си и днес е един от най-успешните инструменти за реклама онлайн. Той има не малко технически аспекти, с които ще се запознаеш и по време на курса.

Ако си готов да направиш тази следваща крачка, не се колебай и се включи още днес. Обучението ще ти помогне да задълбочиш практическите си умения и познания при работата с Google Ads, включително и във връзка със създаването на цялостни рекламни стратегии. Запиши се за Google Ads Advanced - юни 2024 още днес. Очакваме те!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.