МОДУЛ: Performance Marketing - януари 2019 Performance Marketing - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Performance Marketing - януари 2019

Активен 30Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си

Модулът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с рекламата във Facebook и Google.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 6 януари. Обучението стартира на януари 2019 г. с курса "Facebook Marketing - януари 2019".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за модула

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 4 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
670лв.
Онлайн

Записване за модула

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до 4 затворени Facebook групи с участниците в курсовете и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат за всеки от курсовете
560лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (15 януари).

Преподаватели

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

M.Voynov avatar
Martin Voynov
Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 8 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon. От началото на 2018 година е дигитален маркетинг мениджър в Heineken.
alexgadvertise avatar
Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.