Google Ads Masterclass - март 2019 Курс Google Ads Masterclass - март 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Google Ads Masterclass - март 2019

11 март 2019 3 седмици 9 кредита

За курса

Майсторският клас за Google Ads е предназначен за хора, които активно се занимават с дигитален маркетинг и вече са добили основни познания за работа с платформата. Обучението цели да запознае аудиторията не само с най-добрите практики за оптимизация на рекламни кампании, но също така да покаже как да свържете работата си в нея с реалните бизнес цели на компанията, за която работите. 
Програмата съчетава теория, практика и дискусии, свързани с казуси, с които повечето бизнеси се сблъскват ежедневно. Ще разгледаме много важни теми, свързани с проследяване на резултати, анализ на постигнатото, split testing, attribution modeling, как да боравим бързо и ефективно с инструменти като Google Analytics, добри практики за лендинг страници, автоматизация,  Google AdWords API. 
Този курс има за цел да ви научи да гледате цялостната картина и да Ви помогне да изградите и реализирате високоефективна стратегия в платформата, с която да постигнете, а защо не и надминете поставените от вас цели. Този курс ще ви научи, не само на конкретни стратегии, но и на начина на мислене, който ще ви осигури добри резултати в дългосрочен план.  

Умения, които ще придобиеш

  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
Теми
  • Измерване и анализ на статистика за Google AdWords

    Как да имплементираме правилна стратегия за измерване на резултати в Google AdWords. Преглед и разглеждане на нужните инструменти (Google Analytics eCommerce, Goal, Events, пиксели);
    Дефиниране и изчисляване на Key Performance Indicators;
    Lifetime Value и неговата важност за рекламата в Google AdWords
    Опознаване на наличните отчети в Google AdWords - и как да ги използваме за оптимизация на кампаниите

    Дата: 11-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация на Search Кампании

    Добри практики за структуриране на кампаниите 
    Преглед и обсъждане на кампанийни настройки
    Добри практики за използване на ad extensions
    Добри практики за създаване на рекламни послания и техники за split testing
    Основни понятия в bid management и как да ги прилагаме за да подобрим ROI
    Дата: 13-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация на дисплейни Кампании

    Разглеждане на различни опции за насочване и тяхното комибиниране
    Запознаване с опцията Smart Display за Google AdWords
    Добри практики за оптимизация на дисплейни кампании 
    Запознаване с различните рекламни формати и техните предимства и недостатъци
    Създаване на ремаркетинг кампании и списъци - динамични, статични и използване на ремаркетинг списъци от Google Analytics за по-голяма гъвкавост и ефективност
    Използване на similar audience

    Дата: 18-ми март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics

    Преглед на основните отчети и генералната функционалност
    Преглед на важни отчети за оптимизацията на кампании в Google AdWords
    Как да ползваме правилно календара и графика в Google Analytics
    Техники за работа със филтри в Google Analytics 
    Техника за работа със secondary dimensions в Google Analytics
    Използване на сегменти
    Създаване на custom отчети

    Дата: 20-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • AdWords Editor, XML приставки и AdWords API

    Представяне на AdWords Editor
    Разглеждане на важните функции в програмата
    Използване на филтри
    Създаване на кампания в мрежата за търсене (демо)

    Дата: 25-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Потребителска Пътека, Attribution Modeling

    Запознаване с потребителската пътека

    Запознаване с понятието attribution 
    Разглеждане на attribution отчети в Analytics 
    Разглеждане на популярни модели за attribuion
    Представяне на RLSA и добри практики
    Представяне на DSA и добри практики

    Дата: 27-ти март, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на Google. Предимство би било за участниците е да са карали базовия курс за Google Ads и да са се сертифицирали в програмата на Google Ads (но не е задължително).

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 9 март 2019. Обучението стартира на 11 март и завършва на 27 март.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч.в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (18 март). 

Преподавател

alexgadvertise avatar
Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година. Алекс е Google Certified Trainer, в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.