Google Ads Advanced е практически курс, който ще надгради вашите умения и познания с упражнения, които пресъздават всекидневната работа на Google Ads специалистите. Програмата е съобразена с водещите практики при работата, както с големите, така и с микро и малките компании. Ще се запознаете с множество примери и ще натрупате безценен практически опит. Курсът Google Ads Advanced проследява целия процес от планирането и създаването на рекламни кампании до тяхното оптимизиране.
По време на обучението по Googe Ads Advanced ще се научите да разбирате потребителското поведение, да правите проучвания и да обработвате данни. Ще разберете как да създавате стратегия, как да поставяте ясни цели и да създавате успешно всички типове кампании в Google Search, Display и Video. Ще придобиете основни умения като мониториране и оптимизиране на получените резултати.
Google Ads Masterclass - март 2019
Умения, които ще придобиеш
- Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
- Разбираш потребителската пътека
- Подбираш правилните ключови думи
- Пишеш атрактивни рекламни послания
- Прилагаш добрите практики в search и display
- Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Измерване и анализ на статистика за Google AdWords -
Измерване и анализ на статистика за Google AdWords
• Как да имплементираме правилна стратегия за измерване на резултати в Google AdWords;
• Преглед и разглеждане на нужните инструменти (Google Analytics eCommerce, Goal, Events, пиксели);
• Дефиниране и изчисляване на Key Performance Indicators;
• Lifetime Value и неговата важност за рекламата в Google AdWords;
• Опознаване на наличните отчети в Google AdWords - и как да ги използваме за оптимизация на кампаниите.
Ресурси
-
Оптимизация на Search Кампании -
Оптимизация на Search Кампании
• Добри практики за структуриране на кампаниите
• Преглед и обсъждане на кампанийни настройким;
• Добри практики за използване на ad extensions;
• Добри практики за създаване на рекламни послания и техники за split testing;
• Основни понятия в bid management и как да ги прилагаме, за да подобрим ROI.
Ресурси
-
Оптимизация на дисплейни Кампании -
Оптимизация на дисплейни Кампании
• Разглеждане на различни опции за насочване и тяхното комибиниране;
• Запознаване с опцията Smart Display за Google AdWords;
• Добри практики за оптимизация на дисплейни кампании
• Запознаване с различните рекламни формати и техните предимства и недостатъци;
• Създаване на ремаркетинг кампании и списъци - динамични, статични и използване на ремаркетинг списъци от Google Analytics за по-голяма гъвкавост и ефективност;
• Използване на similar audience.
Ресурси
-
Google Analytics -
Google Analytics
• Преглед на основните отчети и генералната функционалност;
• Преглед на важни отчети за оптимизацията на кампании в Google AdWords;
• Как да ползваме правилно календара и графика в Google Analytics;
• Техники за работа със филтри в Google Analytics
• Техника за работа със secondary dimensions в Google Analytics;
• Използване на сегменти;
• Създаване на custom отчети.
Ресурси
-
AdWords Editor, XML приставки и AdWords API -
AdWords Editor, XML приставки и AdWords API
• Представяне на AdWords Editor;
• Разглеждане на важните функции в програмата;
• Използване на филтри;
• Създаване на кампания в мрежата за търсене (демо).
Ресурси
-
Потребителска Пътека, Attribution Modeling -
Потребителска Пътека, Attribution Modeling
• Запознаване с потребителската пътека;
• Запознаване с понятието attribution
• Разглеждане на attribution отчети в Analytics
• Разглеждане на популярни модели за attribuion;
• Представяне на RLSA и добри практики;
• Представяне на DSA и добри практики.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Александър Георгиев
Преподавател
Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.