Курс Google Ads Masterclass - март 2019 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads Masterclass - март 2019

Умения, които ще придобиеш

  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Измерване и анализ на статистика за Google AdWords

    • Как да имплементираме правилна стратегия за измерване на резултати в Google AdWords;
    • Преглед и разглеждане на нужните инструменти (Google Analytics eCommerce, Goal, Events, пиксели);
    • Дефиниране и изчисляване на Key Performance Indicators;
    • Lifetime Value и неговата важност за рекламата в Google AdWords;
    • Опознаване на наличните отчети в Google AdWords - и как да ги използваме за оптимизация на кампаниите.

  • Оптимизация на Search Кампании

    • Добри практики за структуриране на кампаниите 
    • Преглед и обсъждане на кампанийни настройким;
    • Добри практики за използване на ad extensions;
    • Добри практики за създаване на рекламни послания и техники за split testing;
    • Основни понятия в bid management и как да ги прилагаме, за да подобрим ROI.

  • Оптимизация на дисплейни Кампании

    • Разглеждане на различни опции за насочване и тяхното комибиниране;
    • Запознаване с опцията Smart Display за Google AdWords;
    • Добри практики за оптимизация на дисплейни кампании 
    • Запознаване с различните рекламни формати и техните предимства и недостатъци;
    • Създаване на ремаркетинг кампании и списъци - динамични, статични и използване на ремаркетинг списъци от Google Analytics за по-голяма гъвкавост и ефективност;
    • Използване на similar audience.

  • Google Analytics

    • Преглед на основните отчети и генералната функционалност;
    • Преглед на важни отчети за оптимизацията на кампании в Google AdWords;
    • Как да ползваме правилно календара и графика в Google Analytics;
    • Техники за работа със филтри в Google Analytics 
    • Техника за работа със secondary dimensions в Google Analytics;
    • Използване на сегменти;
    • Създаване на custom отчети.

  • AdWords Editor, XML приставки и AdWords API

    • Представяне на AdWords Editor;
    • Разглеждане на важните функции в програмата;
    • Използване на филтри;
    • Създаване на кампания в мрежата за търсене (демо).

  • Потребителска Пътека, Attribution Modeling

    • Запознаване с потребителската пътека;
    • Запознаване с понятието attribution 
    • Разглеждане на attribution отчети в Analytics 
    • Разглеждане на популярни модели за attribuion;
    • Представяне на RLSA и добри практики;
    • Представяне на DSA и добри практики.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на Google. Предимство би било за участниците е да са карали базовия курс за Google Ads и да са се сертифицирали в програмата на Google Ads (но не е задължително).

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща достъп до записите от проведените занятия и учебните материали.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

160 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до седем дни след заплащане за курса.

Александър Георгиев

Преподавател

Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.