Performance Marketing - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Performance Marketing - януари 2019

Активен 30Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си

Модулът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с рекламата във Facebook и Google. 

Каква е формата на обучение?

Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи присъствени провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

500 лв.
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за един курс и издаване на сертификат
20 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподаватели

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

M.Voynov avatar
Martin Voynov
Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 8 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon.

От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Heineken.
alexgadvertise avatar
Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.