Fundamentals Module - февруари 2021
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Управление на списъци и бази данни
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
- Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Работа с отчети в Google Analytics
- Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
- Умения по Google Tag Manager на базово ниво
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
- Усвояване на принципите за работа на търсачките
- Умения за изготвяне на технически одит
- Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
- Анализ на търсенето
- Работа с Google Search Console
- Оптимизация на съдържанието
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модула е отворено до 1 февруари. Обучението
стартира на 4 февруари 2021 г. Занятията ще се провеждат
изцяло онлайн, както
следва:
• Email Marketing - февруари 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа;
• SEO - март 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа;
• Google Analytics - април 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа;
• Content Marketing - май 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа;
• Facebook Marketing - юни 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа;
• Google Ads - юли 2021, всеки вторник и
четвъртък, от 19:00 до
22:00 часа.
Как и къде се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
620 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620 лева или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 28 февруари 2021 г.
Геннадий Воробьов
Преподавател
Василена Вълчанова
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател
Богдан Богомилов
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Жюстин Томс
Преподавател
Симона Попова
Преподавател
Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.
Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.
Мартин Желязков
Преподавател
Интересува се от SEO, Big Data и machine learning. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
Борислав Дончев
Преподавател
Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и лектор в Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.