GEO: Как ChatGPT да препоръчва Вашия бизнес? - SoftUni Digital
Loading...

GEO: Как ChatGPT да препоръчва Вашия бизнес?

Изминало събитие
Дата:
10 септември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Вяра Стефчева

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "GEO: Как ChatGPT да препоръчва Вашия бизнес? " нa 10 септември 2025 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Вяра Стефчева.
За семинара
В ерата на изкуствения интелект (AI) клиентите все по-често питат ChatGPT, вместо да търсят в Google. Но как може да се уверим, че именно нашият бизнес ще бъде препоръчан?

По време на този семинар, участниците ще разберат какво е GEO (още „бъдещето на SEO“), защо е ключово за видимостта им онлайн и какви са успешните техники за класиране в ChatGPT и AI-базирани търсачки. Семинарът е подходящ за начинаещи предприемачи, малки бизнеси и всеки, който иска да бъде първи в резултатите, когато клиентите питат ChatGPT или Google AI Overview.
За лектора
Вяра Стефчева
Вяра е маркетинг експерт и съосновател на Zahara Consult – една от водещите маркетинг агенции в България, отличавана с международни награди. Тя е лектор с богат опит в SEO, дигитална реклама и изграждане на маркетинг стратегии за бизнеси от различни индустрии. В момента ръководи GEO стратегиите на едни от най-големите брандове в света.
Вяра Стефчева Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.