Visual Storytelling: техники за ангажиране на аудиторията - SoftUni Digital
Loading...

Visual Storytelling: техники за ангажиране на аудиторията

Изминало събитие
Дата:
10 септември 2024
Час:
19:00
Лектори:
Лекторски състав
Мария Бургелова

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Visual Storytelling: техники за ангажиране на аудиторията" нa 10 септември 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Мария Бургелова.
За семинара
По време на този семинар ще се изследват ключови техники, които трансформират изображения и дизайн елементи в мощни инструменти за разказване на истории, помагайки на марките да се свържат емоционално с аудиторията си. Участниците ще научат практически стратегии за създаването на ангажиращо, запомнящо се съдържание, което резонира и стимулира действие.
За лекторите
Лекторски състав
Лекторът, участващ в събитието, е експерт с дългогодишен практически опит в сферата.
Лекторски състав Photo
Мария Бургелова
Мария е креативен директор в More By Us и движеща сила зад студиото. Кариерата ѝ започва през 1998 г. в маркетинга на спорта и през 2008 г. се връща в университета, за да учи дизайн. Нейният подход към брандинга е дълбоко повлиян от символите и знаците, следвайки стратегическите цели на марките. В този семинар Мария ще сподели своя опит за ангажирането на публика чрез визуални разкази, черпейки от богатия си опит и уникалната си гледна точка в индустрията.
Мария Бургелова Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.