UPstream бранд подходът - да се отличиш, като плуваш срещу течението. Ready for a swim?
Изминало събитие
Дата:
22 ноември 2023
Час:
19:00
Лектори:
Любен Гешев
Ива Иванова
Ива Иванова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "UPstream бранд подходът - да се отличиш, като плуваш срещу течението. Ready for a swim?" нa 22 ноември 2023 г. (сряда) от 19:00 часа с лектори Любен Гешев и Ива Иванова.
За семинара
Всяка година брандовете изразходват 85% от бюджетите си в Downstream тактически маркетинг и създават ресурси, които не ги отличават по никакъв начин.
По време на семинара курсистите ще се запознаят как останалите 15% тръгват срещу течението, с Upstream подход, за да направят разлика и да търсят реална стойност. Участниците ще научат за challenger брандовете, че са смели, разбират потребителите си и променят установените правила. Също така, че това има значение.
С каква екипировка ще тръгне аудиторията срещу течението по време на това събитие (a.k.a UPstream семинарът)?
• Как световните challenger брандове се противопоставят на конвенцията?;
• Кои са важните UPstream моменти? Сегментиране, позициониране и идентичност;
• Каква е ролята на проучването, определянето на аудитории и потребителски инсайти?;
• Защо да се изгражда стратегия с фокус върху потребителско бранд изживяване преди да е директно конвертиране?;
Като всичко това ще бъде подкрепено с upstream cases & stories.
По време на семинара курсистите ще се запознаят как останалите 15% тръгват срещу течението, с Upstream подход, за да направят разлика и да търсят реална стойност. Участниците ще научат за challenger брандовете, че са смели, разбират потребителите си и променят установените правила. Също така, че това има значение.
С каква екипировка ще тръгне аудиторията срещу течението по време на това събитие (a.k.a UPstream семинарът)?
• Как световните challenger брандове се противопоставят на конвенцията?;
• Кои са важните UPstream моменти? Сегментиране, позициониране и идентичност;
• Каква е ролята на проучването, определянето на аудитории и потребителски инсайти?;
• Защо да се изгражда стратегия с фокус върху потребителско бранд изживяване преди да е директно конвертиране?;
Като всичко това ще бъде подкрепено с upstream cases & stories.
За лекторите
Любен Гешев
Digital Strategy & Project Management
Любен е експерт с 10+ години опит в динамичния свят на маркетинга и комуникациите. Фокусира се върху успеха на проектите - с ефективно управление, анализ, подобряване на планирането и олекотяване на процесите - дори при неочаквани условия. Той е човекът в екипа на The UPstreаmers, който ще построи логиката на всеки проект, разбира се - срещу течението. Има докторска степен по "Комуникационен мениджмънт" и споделя страстта за нови знания. Извън професионалните ангажименти следи тех прогреса, AI и промените, които носят на света около нас. Любител е на оригами и идеята да напусне Земята.
Любен е експерт с 10+ години опит в динамичния свят на маркетинга и комуникациите. Фокусира се върху успеха на проектите - с ефективно управление, анализ, подобряване на планирането и олекотяване на процесите - дори при неочаквани условия. Той е човекът в екипа на The UPstreаmers, който ще построи логиката на всеки проект, разбира се - срещу течението. Има докторска степен по "Комуникационен мениджмънт" и споделя страстта за нови знания. Извън професионалните ангажименти следи тех прогреса, AI и промените, които носят на света около нас. Любител е на оригами и идеята да напусне Земята.

Ива Иванова
Brand & Communication Strategy
Ива е експерт с 20 години опит пак в онзи динамичен свят на маркетинга и комуникациите. Основател е на Hub Ahead и The UPstreamers. Фокусира се върху изграждането на смислени бранд и маркетинг проекти - тези, които носят стойност на бизнеса, на хората и светят със своя светлина. Ива е човекът в екипа на The UPstreаmers, който търси бранд предизвикателствата и клиентите, които са готови да плуват срещу течението, за да се отличат. Има EMBA и винаги опитва да съчетава business + creative thinking. Извън професионалните ангажименти обича да е сред природа, в гора и да пътува (все още с желание да остане на Земята).
Ива е експерт с 20 години опит пак в онзи динамичен свят на маркетинга и комуникациите. Основател е на Hub Ahead и The UPstreamers. Фокусира се върху изграждането на смислени бранд и маркетинг проекти - тези, които носят стойност на бизнеса, на хората и светят със своя светлина. Ива е човекът в екипа на The UPstreаmers, който търси бранд предизвикателствата и клиентите, които са готови да плуват срещу течението, за да се отличат. Има EMBA и винаги опитва да съчетава business + creative thinking. Извън професионалните ангажименти обича да е сред природа, в гора и да пътува (все още с желание да остане на Земята).

Ресурси