Връзката между добрия дизайн и успешния дигитален маркетинг
Изминало събитие
Дата:
24 октомври 2023
Час:
19:00
Лектори:
Мина Петрова
Екатерина Лука
Екатерина Лука
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Връзката между добрия дизайн и успешния дигитален маркетинг" нa 24 октомври 2023 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Мина Петрова и Екатерина Лука .
За семинара
Добрият, правилно премислен и отлично планиран дизайн, насочен към точно формулираните целеви аудитории, е ключът към всяка успешна дигитална маркетингова стратегия.
По време на семинара ще се говори за това какво точно е Marketing Design, кога се използва той и какви са ползите от него.
Ще се засегнат няколко основни теми като например:
• Първи впечатления и досег с бранда, както и последвалата ангажираност на потребителите;
• Идентичност и разпознаваемост на марката;
• Изграждане на доверие в марката.
Маркетинговият дизайн е крайъгълен камък, когато става въпрос за комуникация с аудитории. По време на събитието участниците ще научат повече за маркетинговия дизайн и как да направят своя по-ефективен, така че да утроят реализациите на бизнеса им.
По време на семинара ще се говори за това какво точно е Marketing Design, кога се използва той и какви са ползите от него.
Ще се засегнат няколко основни теми като например:
• Първи впечатления и досег с бранда, както и последвалата ангажираност на потребителите;
• Идентичност и разпознаваемост на марката;
• Изграждане на доверие в марката.
Маркетинговият дизайн е крайъгълен камък, когато става въпрос за комуникация с аудитории. По време на събитието участниците ще научат повече за маркетинговия дизайн и как да направят своя по-ефективен, така че да утроят реализациите на бизнеса им.
За лекторите
Мина Петрова
Мина е специалист по дигитален маркетинг с интереси в областта на психологията на потребителското поведение. Има дългогодишен опит в различни дигитални агенции. Управлявала е бюджети от порядъка на $150 000 месечно още през далечната 2013 година с помощта на иновативни за времето си платформи за автоматизация и оптимизация на рекламата във Facebook - ROI Hunter, която е Meta Business Partner. След това е имала опит както във вътрешни отдели на международни компании, така и като част от дигитални екипи на малки и средни фирми. В момента управлява 20+ клиента от българския пазар, като част от тях са официални вносители на спортни стоки и лидери в денталния бранш.

Екатерина Лука
Екатерина е Head of Design във Fuss Digital Agency и има над шест години опит в графичния дизайн, UI/UX и дизайн на опаковки. Работила е за клиенти като Happy, Disney UEFA, Sesame, Curaprox, Captain Cook, Burrata, Hilti Bulgaria и още много, много други. Нейната работа е фокусирана върху custom websites и дигитална илюстрация.
Занимава се с изкуство още от средното си образование в Национална художествена гимназия за изящни изкуства. Спечелила е редица конкурси с рисунка и дизайн, а нейни творби са представени в над 100 изложби. Продължила е с бакалавър специалност "Плакат и рекламен дизайн" и магистратура "Уеб дизайн" в НБУ.
Занимава се с изкуство още от средното си образование в Национална художествена гимназия за изящни изкуства. Спечелила е редица конкурси с рисунка и дизайн, а нейни творби са представени в над 100 изложби. Продължила е с бакалавър специалност "Плакат и рекламен дизайн" и магистратура "Уеб дизайн" в НБУ.
