Правилата на брандинга в дигитална ера
Изминало събитие
Дата:
04 май 2023
Час:
19:00
Лектор:
д-р Димитър Трендафилов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Правилата на брандинга в дигитална ера" нa 4 май 2023 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор д-р Димитър Трендафилов.
За семинара
Управлението на брандове е жива материя, адаптираща се към реалности, доминирани повече от потребителите, отколкото от компаниите. Единствено отговорът на въпроса "Kаква по същество е промяната, провокирана от дигиталния обрат?", може да посочи и възможните подходи и инструменти за успешно представяне на марките онлайн. В този контекст семинарът си поставя за цел да очертае рамките и принципите, с които се съобразява бранд мениджмънтът в силно хибридизирана, конкурентна, но и диалогична среда.
По време на събитието ще бъдат посочени важни тенденции и практически примери, ще се подходи към материята интердисциплинарно, за да се отговори на предизвикателствата на сложния комплекс от условия – технологии, процеси, потребителски нагласи, персонифициране на продукти, и пр. Основната част от изложението е базирано на последните изследвания в областта на дигиталната трансформация в маркетинга, брандинга (в частност) и потребителското поведение, обобщени и коментирани в най-новата монография на лектора "Мобилният потребител", но и не само.
Семинарът е насочен към мениджъри от всякакви индустрии и без значение от размера на компанията, които биха искали да подходят по-уверено към дигиталното присъствие и развитие на брандовете си.
По време на събитието ще бъдат посочени важни тенденции и практически примери, ще се подходи към материята интердисциплинарно, за да се отговори на предизвикателствата на сложния комплекс от условия – технологии, процеси, потребителски нагласи, персонифициране на продукти, и пр. Основната част от изложението е базирано на последните изследвания в областта на дигиталната трансформация в маркетинга, брандинга (в частност) и потребителското поведение, обобщени и коментирани в най-новата монография на лектора "Мобилният потребител", но и не само.
Семинарът е насочен към мениджъри от всякакви индустрии и без значение от размера на компанията, които биха искали да подходят по-уверено към дигиталното присъствие и развитие на брандовете си.
За лектора
д-р Димитър Трендафилов
Димитър е изследовател, консултант и автор в областта на стратегическия бранд мениджмънт и комерсиалните комуникации. От 2008 г. е част от преподавателския екип на Нов български университет, където освен лектор в курсове с широк спектър – от основи на маркетинга до културен брандинг, развива изследователска програма в сферата на интелектуалната собственост и управление на знанието в маркетинга, потребителското поведение и развитието на брандинга в ерата на мултиканалния маркетинг. Преди това Димитър преминава през школовката на маркетинговите отдели на две компании, а до момента от консултантските му услуги са се възползвали местни и международни компании от различни сфери - телекомуникацията, банкирането, игрите на късмета, козметиката, фармацевтиката и тютюневите изделия. Сред публикациите му са учебниците "Ритейл маркетинг и мениджмънт" и "Изграждане и налагане на бранд", както и монографията "Семиотични изследвания на търговската марка: инструменти, анализи и резултати", а списъкът с негови статии включва такива в България и чужбина – "Комуникационни характеристики на търговската марка", сп. "Диалог", "Design incorporated: IKEA as personal experience", в "Punctum", Гърция, "From Artifacts to Experiences: Brands in the Era of Prosumeration", в "Public Journal of Semiotics", Швеция, "Дизайнът като стратегия в управлението на търговската марка: практики при IKEA", в "Икономика и бизнес - Годишник на Департамент Икономика", 2018 и много други.
Ресурси