Правилата на брандинга в дигитална ера - SoftUni Digital
Loading...

Правилата на брандинга в дигитална ера

Изминало събитие
Дата:
04 май 2023
Час:
19:00
Лектор:
д-р Димитър Трендафилов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Правилата на брандинга в дигитална ера" нa 4 май 2023 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор д-р Димитър Трендафилов.
За семинара
Управлението на брандове е жива материя, адаптираща се към реалности, доминирани повече от потребителите, отколкото от компаниите. Единствено отговорът на въпроса "Kаква по същество е промяната, провокирана от дигиталния обрат?", може да посочи и възможните подходи и инструменти за успешно представяне на марките онлайн. В този контекст семинарът си поставя за цел да очертае рамките и принципите, с които се съобразява бранд мениджмънтът в силно хибридизирана, конкурентна, но и диалогична среда.

По време на събитието ще бъдат посочени важни тенденции и практически примери, ще се подходи към материята интердисциплинарно, за да се отговори на предизвикателствата на сложния комплекс от условия – технологии, процеси, потребителски нагласи, персонифициране на продукти, и пр. Основната част от изложението е базирано на последните изследвания в областта на дигиталната трансформация в маркетинга, брандинга (в частност) и потребителското поведение, обобщени и коментирани в най-новата монография на лектора "Мобилният потребител", но и не само.

Семинарът е насочен към мениджъри от всякакви индустрии и без значение от размера на компанията, които биха искали да подходят по-уверено към дигиталното присъствие и развитие на брандовете си.
За лектора
д-р Димитър Трендафилов
Димитър е изследовател, консултант и автор в областта на стратегическия бранд мениджмънт и комерсиалните комуникации. От 2008 г. е част от преподавателския екип на Нов български университет, където освен лектор в курсове с широк спектър – от основи на маркетинга до културен брандинг, развива изследователска програма в сферата на интелектуалната собственост и управление на знанието в маркетинга, потребителското поведение и развитието на брандинга в ерата на мултиканалния маркетинг. Преди това Димитър преминава през школовката на маркетинговите отдели на две компании, а до момента от консултантските му услуги са се възползвали местни и международни компании от различни сфери - телекомуникацията, банкирането, игрите на късмета, козметиката, фармацевтиката и тютюневите изделия. Сред публикациите му са учебниците "Ритейл маркетинг и мениджмънт" и "Изграждане и налагане на бранд", както и монографията "Семиотични изследвания на търговската марка: инструменти, анализи и резултати", а списъкът с негови статии включва такива в България и чужбина – "Комуникационни характеристики на търговската марка", сп. "Диалог", "Design incorporated: IKEA as personal experience", в "Punctum", Гърция, "From Artifacts to Experiences: Brands in the Era of Prosumeration", в "Public Journal of Semiotics", Швеция, "Дизайнът като стратегия в управлението на търговската марка: практики при IKEA", в "Икономика и бизнес - Годишник на Департамент Икономика", 2018 и много други.
д-р Димитър Трендафилов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.