Как да структурирате продажбена фуния във Facebook за начинаещи? - SoftUni Digital
Loading...

Как да структурирате продажбена фуния във Facebook за начинаещи?

Изминало събитие
Дата:
25 октомври 2022
Час:
19:00
Лектор:
Мартин Вършев

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Как да структурирате продажбена фуния във Facebook за начинаещи?" нa 25 октомври 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Мартин Вършев.
За семинара
Този семинар е създаден за всички, които искат да разберат какво е продажбена фуния и как да я структурират и създават във Facebook Ads Manager. Ето и част от точките, които ще видите в презентацията:
  • Какво е продажбена фуния?
  • Как изглежда тя във Facebook?
  • Коя е целевата ни аудитория?
  • Как да достигнем до нея?
  • Какви криейтиви да използваме?
  • Числата, които трябва да гледате, за да знаете, че кампанията е успешна.
  • Добрите практики във Facebook рекламата.
  • Лошите практики във Facebook рекламата.
Целта на този семинар е след него всеки да може да структурира рекламна фуния за свой клиент или бизнес.
За лектора
Мартин Вършев
Мартин e 21 годишен дигитален маркетолог, който се занимава с Facebook реклама от 2020 година. Работил е с над 70 клиента в Европа, Северна Америка и Южна Америка. За него образованието е изключително важно и съчетава успешно работата на пазара с теорията от лекциите в университета. В момента е трета година студент в „Нов български университет“ със специалност „Маркетинг“ и майнър „Реклама“. През 2021 година печели награда за „Най-добър млад дигитален маркетолог на България“ в категория „Платена реклама“, организиран от Digital Stars.
Мартин Вършев Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.