7 стъпки от идея до продукт – продуктов дизайн за дигитални предприемачи
Изминало събитие
Дата:
31 май 2022
Час:
19:30
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "7 стъпки от идея до продукт – продуктов дизайн за дигитални предприемачи" нa 31 май 2022 г. (вторник) от 19:30 часа с лектор Ива Мишева.
За семинара
Създаването на нови продукти е процес, който може да отнеме от няколко седмици до няколко години. Ако става въпрос за дигитален продукт, обаче, не разполагате с толкова време, тъй като технологичните продукти остаряват много бързо. Какво може да направи един дигитален продукт успешен и защо е важно да отделите специално внимание на процеса на проектиране, ще разберете на предстоящият семинар. Темите, които ще се разгледат са:
- Методологии за изграждане на дигитални продукти (design thinking, lean start-up, agile development);
- Как да създавате клиентски-ориентирани продукти (user-centric aпproach);
- Как бързо да валидирате новите идеи;
- 7 стъпки за превръщането на една идея в продукт и реализирането ѝ на пазара.
- Искате да създадете нов продукт или услуга, който потребителите ви ще обожават;
- Сте предприемач с идея за дигитален бизнес;
- Сте студент, желаещ да научи повече за процесите product design и product development.
За лекторите
Ива Мишева
Ива е дигитален предприемач с 14 годишен опит в създаването на онлайн продукти и маркетинг стратегии. Като съ-основател на агенция за дигитални продукти Web Motion e допринесла за онлайн присъствието на над 200 клиента, участвала е в изграждането на МедТех иновации и в патентоването на дигитални продукти за стоматологията. Изградила е консултантската програма Digital Product Lab https://webmotion.bg/digital-product-lab/, която осигурява бърза писта за създаване на технологични иновации и ориентирани към потребителя продукти. В ролята си на product design coach фасилитира уъркшопи за клиенти, в които с помощта на гъвкави методологии (като design thinking, lean start-up, agile development) помага за бързото и ефективно лансиране на нови продукти и улуги. Интересува се от невро-науки и в свободното си време се занимава с креативни практики за разширяване на потенциала, като нейрографика, йога, импров и др.